مختاری به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

میلیون‌‌ها اصله نهال در پایتخت کاشته می شود/ تجهیز مراکز آموزشی گل و گیاه پزشکی در تهران

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به گسترش فضای سبز در پایتخت گفت: به منظور افزایش فضای سبز میلیون‌ها اصله نهال در سطح شهر کاشته می‌شود.

میلیون‌‌ها اصله نهال در پایتخت کاشته می شود/ تجهیز مراکز آموزشی گل و گیاه پزشکی در تهران
علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال 94، اظهار کرد: کاشت میلون‌ها اصله نهال از گونه‌های بومی ماندگار و سازگار با شرایط اقلیمی شهر یکی از مهم ترین برنامه‌های این سازمان است. 
 
وی ادامه داد: در راستای توسعه و گسترش فضای سبز امسال نیز همانند سالهای گذشته پس از بررسی پتانسیل موجود و مکانیابی مناسب، کاشت میلون‌ها اصله نهال از گونه‌های بومی ماندگار  و سازگار با شرایط اقلیمی شهر تهران در منازل شهروندان، معابر، حاشیه بزرگراه‌ها،‌ بوستان‌ها و طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران انجام می‌شود. 
 
 مختاری تصریح کرد: نصب آلاچیق در بیشتر بوستان‌های در دست احداث انجام می‌شود و همچنین در بوستان جنگلی یاس با مساحت 1800 هکتاری  پیش از 80 آلاچیق جهت رفاه شهروندان و استفاده  در روز طبیعت نصب شده است. 
 
 مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در پایان افزود: مراکز آموزشی گل و گیاه پزشکی در سطح مناطق 22 گانه تا پایان سال جاری احداث و تجهیز می‌شود. 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار