نماینده ولی فقیه در لرستان؛

روز ارتش، روز پیوند ارتش با ملت است

با گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب، گفت: ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی است.

به گزارش روز ارتش روز پیوند ارتش با ملت استخبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، امروز(27 فروردین) در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، اظهار کرد: خداوند متعال در ماه رجب بسیار به ذکر الهی و توبه تاکید دارد.
 
وی در ادامه با گرامیداشت روز ارتش، افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ارتش در همه عرصه نقش آفرینی مناسب داشته است.
 
خطیب جمعه خرم آباد، با بیان اینکه ارتش از پشتوانه مردمی برخوردار است، افزود: ارتش با تکیه بر پشتوانه مردمی وتجهیزات نظامی پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

حجت الاسلام میرعمادی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران زیر چتر ولایت قرار دارد، گفت: روز ارتش در واقع روز پیوند ارتش با ملت است.
 
امام جمعه خرم آباد، در ادامه با اشار ه به سالروز تاسیس سپاه پاسداران و انقلای فرهنگی، بیان کرد: این دو نهاد مقدس، پاسدار انقلاب و منشاء آثار و برکات فروانی برای ملت و انقلاب اسلامی هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به حمله هوایی آل سعود به ملت مظلوم یمن، خاطرنشان کرد: با فضل الهی و در پی مقاومت مردم یمن بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان آل سعود را شاخ شیطان خواند و اظهار کرد: آل صعود از نعمت نفت، دلار می سازد و با آن بمب و سلاح جنگی تهیه می کند وبر سر مردم مظلوم می ریزد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.