معاون درمان سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد:

140 میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای هتلینگ مراکز درمانی در نظر گرفته شده است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: 140 میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای هتلینگ مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی، طی دو سال در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد علی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر اظهار کرد: ارتقای هتلینگ بیمارستان ها و دی کلینیک های سراسر کشور اجرا خواهد شد و مراکز به سطوح 3 ستاره ارتقاء پیدا می کنند و در پایان سال 95 تمامی بیمارستانها به این سطح خواهند رسید.

وی با بیان اینکه کمیته ای فعال برای ارتقای هتلینگ مراکز درمانی تشکیل داده ایم، گفت: در سال آینده تجهیزات و تاسیسات تمامی مراکز تامین اجتماعی به حد قابل قبولی خواهد رسید.

همتی ادامه داد: در سال جاری اعتبارات خوبی برای خرید تجهیزات مراکز درمانی اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی از تشکیل کمیته ساخت و ساز در معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: ساخت و ساز در بخش درمان ساماندهی شده و ساخت و سازهای درمانی در این کمیته بررسی و برای آن تصمیم گیری خواهد شد و با سایر حوزه ها نیز مشورت خواهیم کرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر اولین بازدید مجموعه حوزه معاونت از مراکز درمانی تامین اجتماعی در سال جدید بوده است، گفت: در سال جاری به صورت منظم از مراکز درمانی بازدید خواهیم داشت.

همتی با بیان اینکه هدف از این بازدیدها بررسی مشکلات و مسائل مراکز درمانی است، افزود: مشکلات مراکز را بررسی می کنیم و برای حل و رفع آن تلاش می کنیم.

وی اضافه کرد: هدف از حضور در مراکز صرفا بازدید نیست و تا حصول نتیجه و رفع معضلات تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر تنها مرکز درمانی در این شهرستان است که به بیمه شدگان و عموم شهروندان این منطقه خدمات درمانی ارائه می کند.

وی افزود: در این شهرستان شاهد رشد جمعیت بوده ایم از این رو بار مراجعات به این مرکز بسیار افزایش داشته و در صورتی که بیمارستان دولتی نیز در این محدوده احداث شود، معضل درمان در این منطقه تا حد زیادی رفع خواهد شد.

همتی گفت: در حال حاضر 42 هزار نیرو در بخش درمان در حال خدمت هستند اما با توجه به رشد جمعیت در 8 سال گذشته با کمبود 10 هزار نیرو در بخش درمان مواجه هستیم که این کمبود نیرو باعث شده تا در ساختار نیروی انسانی بازنگری کنیم و این معضل را با جذب نیروی جدید حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه راهبردی سازمان در مراحل پایانی تدوین است، افزود: تدوین برنامه راهبردی در سازمان آغاز شده و مراحل پایانی خود را طی می کند که با تصویب آن چشم انداز و نقشه راه و اهداف سازمان مشخص شده و ما را در انجام ماموریت ها و وظایف یاری می کند.

 همتی ادامه داد: با توجه به ماموریت ها و رسالتها در سازمان تامین اجتماعی باید در ساختار سازمان تجدید نظر داشته باشیم که این امر مهم در هیات مدیره در حال بررسی است و ساختار و تشکیلات مراکز درمانی مجددا بازبینی خواهد شد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در پایان گفت: شاخص های درمانی بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر در مقایسه با سایر مراکز بسیار خوب بوده و درصد سزارین به زایمان کاهش داشته که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هتلینگ ، اعتبار ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار