ملی‌پوش تیراندازی:

با این شرایط شانس سهمیه المپیک نداریم

امام قلی‌نژاد گفت: توازن بین شرایط آماده سازی ما و حریفانمان وجود ندارد، اما توقع یک سهمیه را هم نداریم.

نرجس امام قلی‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مسابقات کره جنوبی در سطح بسیار بالایی برگزار شد با این وجود توقع بیشتری داشتم و شاید تمرینات زیاد این ذهنیت را ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: ملی پوشان در بخش تفنگ بادی تمرینات تمرینات منظمی انجام دادند، اما فکر کردم در این بخش نتایج خوبی کسب کنم که متاسفانه این‌گونه شد، اما دیگر  تیراندازان ازجمله نجمه خدمتی و الهه احمدی سطح خوبی را به نمایش گذاشتند.

به خصوص نجمه خدمتی که تجربه زیادی در عرصه‌های بین المللی ندارد تیرهای خوبی به هدف زد که یکی از شانس‌های ما برای کسب سهمیه است.

امام قلی نژاد گفت: تیم در تفنگ خفیف فقط یک هفته تمرین داشت که با این زمان کم به آمادگی مطلوب نرسیدیم. بخاطر تمرینات کم در تفنگ خفیف متاسفانه نتایج در این بخش قابل قبول نبود.

ملی پوش تیرانداری گفت: یکی از مشکلاتی که ما در زمان برگزاری مسابقه داشتیم شرایط بد سالن بود که خیلی از تیراندازان با سابقه نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی اشاره کرد: ما دو روز تمرین داخل سالن انجام دادیم که در این مدت هم فقط روی تکنیک کار شد تجربه ای که در محیط باز به دست می‌آید در مقایسه با تمرین در سالن فرق می‌کند اگر تمرینات سالنی بیشتر داشتیم رکورد بچه‌ها خیلی فرق می‌کرد.

امام قلی‌نژاد افزود: مشکل کمبود فشنگ که در اردو برای تیم وجود داشت در کسب نتایج اثر گذار بود رقبای ما تمرینات مداوم با امکانات کامل دارند در حالیکه چنین شرایطی  برای ما فراهم نیست با این وجود چگونه می‌توان انتظارات بیش از این از تیم داشت.

ملی پوش تیراندازی گفت: اگر سهمیه المپیک می‌خواهیم باید همه موانع را کنار زد تا شرایط  برای موفقیت فراهم شود. اگر تیراندازان در مسابقات آسیایی درخشش خوبی داشتند نتیجه زحمات همه اعضای تیم بود ولی همیشه وضعیت به این منوال نیست که در کنار محدودیت‌ها مدال بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار