پدر، مرگ دردناک دختر 3 ساله‌اش را رقم زد

رییس پلیس راهور استان یزد گفت: بر اثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه کامیون بنز در حرکت با دنده عقب در بلوار استقلال شهر یزد، دختر بچه سه ساله جان خود را از دست داد

پدر، مرگ دردناک دختر 3 ساله‌اش را رقم زدبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ منصور جمشیدی درباره جزئیات این حادثه اظهارداشت : خبر تصادف فوتی یک دستگاه کامیون بنز با عابر پیاده در بلوار استقلال ، میدان شهید میرحسینی شهر یزد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و عوامل پلیس راهور به همراه گشت کلانتری 16 در محل حادثه حضور پیدا کردند. 

وی افزود: ماموران پلیس راهور با حضور در محل حادثه با جسد بی جان دختربچه ای سه ساله که کامیون با دنده عقب به وی برخورد کرده بود، مواجه شدند. 

رییس پلیس راهور استان یزد ادامه داد: با بررسی های افسر کارشناس راهور مشخص شد راننده کامیون با بی توجهی اقدام به حرکت با دنده عقب کرده که با فرزند خودش به نام " ر.م" سه ساله برخورد می کند. 

جمشیدی با بیان اینکه دختربچه سه ساله بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرده است، هشدار داد: هموطنان هنگام رانندگی حتما به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کامل را داشته باشند تا خدایی ناکرده با یک بی احتیاطی، شاهد چنین حوادث ناگوار و دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد از بجنورد
۲۲:۳۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی ناراحت شدمٰ خدا بیامرزش.
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۹:۵۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی خیلی ناراحت کننده است.خدا به خانواده اش به خصوص به پدرش که خودش رو مقصر این حادثه می دونه صبر عطا کنه
Netherlands
باباحسین
۱۹:۳۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی غم انگیزه
خدا نصیب هیچ کسی دیگر نکند و به پدر ومادر این طفل معصوم و بی گناه صبر عنایت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
خليل
۱۴:۵۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
خيلي ناراحت شدم
چقدر دردناك بود اين حادثه
باز هم بي احتياطي
متاسفم
آخرین اخبار