صبح امروز صورت گرفت

امضای تفاهم‌نامه بین معاونت امور زنان و خانواده با سازمان ملی اسناد و کتابخانه ملی

تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت امور زنان و خانواده با سازمان ملی اسناد و کتابخانه ملی به امضاء رسید.

 امضای تفاهم‌نامه بین معاونت امور زنان و خانواده با سازمان ملی اسناد و کتابخانه ملیبه گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت امور زنان و خانواده با سازمان ملی اسناد و کتابخانه ملی به امضاء رسید.

براساس خبر هدف از امضای این تفاهمنامه، بهره‌گیری طرفین از منابع اطلاعاتی، ظرفیت‎ها و فرصت‌های پژوهشی، جمع آوری، حفظ و سازماندهی اسناد و منابع مرتبط با حوزه زنان و خانواده اعم از فارسی، عربی و انگلیسی و همچنین فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب برای اطلاع رسانی و دسترسی مراجعین است.

همکاری در برگزاری نمایشگاهها، کارگاهها، دوره‎های آموزشی و نشست‎های تخصصی مشترک در موضوعات نقش زنان ایرانی در تمامی حوزه‌های مختلف همکاری در طراحی و اجرای طرح‎های پژوهشی مشترک، انتشار کتاب‎ها و نشریه‎ها و همکاری در تکمیل و گسترش منابع تخصصی زنان از جمله تعهدات مندرج در این تفاهم نامه می‌باشد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در این نشست گفت: با ظرفیت‎هایی که در دو حوزه وجود دارد، همکاری‎های مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ضروری است و این تفاهم نامه در چارچوب ماده 230 قانون برنامه پنجم توسعه برای انجام اقدامات قانونی معاونت منعقد شده است.

مولاوردی اظهار امیدواری کرد: گسترش همکاری‎های مشترک و انعقاد تفاهم نامه‌ها به تبیین و تعیین جایگاه درست و واقعی برای حوزه زنان و خانواده منجر شود.

در پایان این نشست رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تابلو عکس سندی از خطاطی سوره کوثر با قدمت 160 ساله را که نگاشتن آن مدت 10 سال به طول انجامیده است، به معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اهدا کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: زنان ، امضا ، ملاوردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار