آنری: ژیرود به اندازه کافی برای آرسنال خوب نیست/ آرسنال باید بازیکنان بهتری جذب کند

تیری آنری بازیکن اسطوره‌ای باشگاه آرسنال بر این باور است که الیورژیرود به اندازه کافی برای آرسنال نتوانسته بدرخشد و این باشگاه به بازیکنان بهتری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه آرسنال که هم اکنون با 10 امتیاز اختلاف با چلسی فاصله دارد به زعم بسیاری از جمله تیری آنری باشگاه آرسنال به شدت از نبود بازیکن خوب رنج می‌برد و بازیکنی مانند اولیور ژیرود نمی‌تواند برای توپچی‌ها چاره‌ساز باشد.

وی در این خصوص گفت: ‌آرسنال 4 بازیکن حرفه‌ای جذب کند.آنها باید یک ستون فقرات مستحکم در تیم داشته باشد. آن هم اکنون به دروازه‌بان، هافبک تدافعی نیاز دارند. مضاف بر اینکه باید هافبکهای خود را نگه دارند و هر چند که متاسفانه آنها خیلی خیلی خوب نیستند. بهترین مثالی که می‌توانم مقطع  زمانی بزنم، باشگاه چلسی است آنها فصل پیش در کش و قوص زیادی به سر می‌بردنند و سرانجام موفق شدند در جهت قهرمانی لیگ گام بردارند و تا حد زیادی دست نیافتنی شوند.

آنها کورتوا، فابرگاس، ماتیچ و کاستارا جذب کردند و هم اکنون نتیجه این خرید خوبشان را می‌بینند.
چلسی کاری را کرد که بقیه تیمها نکردند و این روزها در انتظار قهرمانی به سر می‌برد.

گفتنی است اولیورژیرود در سال 2012 از باشگاه مونته بولیه با مبلغ 12 میلیون پوند به آرسنال پیوست و در مدت حضورش در این باشگاه تاکنون توانسته 57 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آنری ، ژیرود ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار