علی مرادی: از رهنمودهای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش استفاده می کنیم/سیستم های مدیریتی همه یکسان نیست

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: تعاملاتی را با فدراسیون جهانی وزنه برداری و آیان آغاز کرده ایم که از رهنمودهای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در این راه بهره مند خواهیم شد.

علی مرادی: از رهنمودهای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش استفاده می کنیم/سیستم های مدیریتی همه یکسان نیستعلی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص ورود کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حل مشکل با فدراسیون جهانی وزنه برداری اظهار داشت: ما هیچ مشکلی با فدراسیون جهانی و آیان نداریم وحتی تعاملاتی راهم برای ارتباط بهتر آغاز کرده ایم و به طور حتم از راهنمایی های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در این راه استفاده میکنیم و امیدواریم این تعاملات بتواند به تحکیم روابط دو طرفه کمک کند.

وی افزود: رضا زاده زمان ریاستش زحمات زیادی کشید و طباطبایی هم در دورانی که سرپرستی فدراسیون را به عهده داشت عملکرد خوبی برجای گذاشت اما سیستم مدیریتی همه یکسان نیست.

رییس فدراسیون وزنه برداری درپایان خاطرنشان کرد: من معتقدم خرد جمعی و هم فکری می تواند مشکلات را حل کند و باتوجه به این که هرکاری سختی های خودش را دارد بنابراین باید مشکلات پیش روی خود را با خرد اجماع حل کنیم تا بتوانیم وزنه برداری ایران را به جایگاهی که حقش هست برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار