واعظی در همایش تبیین برنامه‌های سال 94 شرکت پست:

افزایش 70 میلیونی مرسولات پستی در سال 93 / پست برای اولین بار سود ده بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مجموعا در ترافیک پست در سال 92، 562 مرسوله جابجا شد و در سال 93 رشد ترافیک به 663 میلیون مرسوله افزایش یافت، یعنی در یکسال، 70 میلیون مرسوله اضافه شده است.

افزایش 70 میلیونی مرسولات پستی در سال 93 / پست برای اولین بار سود ده بودبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش تبیین برنامه‌های سال 94 شرکت پست که صبح امروز (سه شنبه) در محل وزارت ارتباطات برگزار شد، با اشاره به افزایش رشد ترافیک شرکت پست اظهار کرد: مجموعا در ترافیک پست در سال 92، 562 مرسوله جابجا شد و در سال 93 رشد ترافیک به 663 میلیون مرسوله افزایش یافت، یعنی در یکسال، 70 میلیون مرسوله اضافه شده است.

وی افزود: همچنین در بخش حجم و وزن مرسولات 28 درصد رشد، در بخش پست ویژه 34 درصد و پست سفارشی 23 درصد رشد داشته‌ایم که امیدواریم در مجموع این افزایش رشد بتواند درآمد خوبی ایجاد کرده باشد.

واعظی در ادامه افزود: پست برای اولین سال ضرر نداد و سود ده بود و طبق قولی که داده بودیم، با افزایش درآمد شرکت پست توسعه ابتدا باید برای کارمندان فراهم شود، به همین منظور در سال 93، 30 درصد به حقوق همکاران پستی اضافه شد و امسال امیدواریم افزایش بیشتری در حقوق همکاران داشته باشیم.

واعظی تصریح کرد:شعار شرکت پست در سال 94 ،پست هوشمند است که به همین منظور باید فعالیت ها وخدمات پست هوشمندانه شود وطبق انتظارات مردم برخورد کنیم و شرکت پست هوشمندانه ای داشته باشیم.

وی در ادامه افزود:شرکت پست می تواند با همکاری نزدیک تر کل وزارت خانه را در شهرهای مختلف نمایندگی کند چراکه بنای این وزارت خانه تصدی گری نیست بلکه می توانیم کارها را به دیگران واگذار کنیم وخودمان بیشتر سیاست گذاری کنیم.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در ادامه با اشاره به لزوم همکاری پست و پست بانک تصریح کرد: همکاری پست وپست بانک می تواند به پیشرفت شرکت پست کمک کند وتا زمانیکه پست زیر نظر وزارت خانه است باید با هماهنگی پست بانک کار کند وگرنه اختلاف پیش می آید.

واعظی در پایان گفت:همواره باید بخش خصوصی فعال باشد و ما این بخش را رقیب خود می دانیم به همین منظور امیدواریم با برنامه ریزی های انجام گرفته گام های موثری در زمینه پیشرفت شرکت پست برداریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار