زن سارق خودش را مامور پلیس معرفی کرد

زن سارقی که پس از لو رفتن در سرقت برای فرار، خود را مامور پلیس معرفی کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

زن سارق خودش را مامور پلیس معرفی کرد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 14 روز سوم اردبیهشت ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر دستگیری سارق موبایل در خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ  بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری جامی به محل اعزام شدند.
 
پس از حضور ماموران در محل فردی به نام "فرامرز" به واحد گشت مراجعه کرد و با نشان دادن یک خانم گفت: بنده فروشنده موبایل هستم و این خانم دقایقی پیش برای خرید موبایل و پس از سفارش دادن چندین گوشی که آن‌ها را در روی پیشخوان مغازه قرار داده بودم تا ببیند در نهایات اعلام داشت هیچ یک از گوشی ‌ها مورد پسند نیست و در حال خارج شدن از مغازه بود که متوجه شدم یکی از گوشی ها مفقود شده است.
 
شاکی ادامه داد: به خانم خریدار مشکوک شدم و از خروج او ممانعت کردم که وی بیان داشت، من مامور نیروی انتظامی هستم و در حالی که بیسیم قلابی نشان داد قصد فریب من را داشت که با پلبیس 110 تماس گرفتم.
 
سرهنگ پرویز حسینی فر رییس کلانتری 129 جامی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله متهم را که خود را "مژگان" معرفی نمود را دستگیر و ضمن اعتراف به بزه انتسابی به کلانتری منتقل شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار