انصاری: از سخنان رییس جمهور در مورد التزام نیروی انتظامی به قانون برداشت سوء شده است

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: از سخنان رییس جمهوری در مورد التزام نیروی انتظامی به قانون سوءبرداشت شده است، در واقع سخن اصلی این بود «نیروی انتظامی که اسلحه در دست دارد در برخورد با جرایم قانون را مد نظر قرار دهد و اجتهاد شخصی نکند.»

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان فسا، مجید انصاری در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: از این صحبت سوءتعبیر شد و عده‎ای آن را به نحوه‎ای دیگر پوشش دادند یا برداشت نادرستی از آن شد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سه عامل اسلام، رهبری و انسجام مردم از عوامل مهم تثبیت حکومت هستند، خاطر نشان کرد:هیچ کس نباید به دنبال تک صدایی و مخالف اختلاف سلیقه باشد بلکه باید سلایق گوناگون و نشاط سیاسی در جامعه ،دانشگاه و... مجال و فرصت عرضه داشته باشند.

معاون امور مجلس رییس جمهوری همچنین در سخنان با اشاره به موفقیت ایران در عرصه بین‌المللی، اظهارداشت: منطق حقوقی ایران ، شجاعت و پایمردی دولتمردان، سفیران ایران اسلامی و اقتدار سرداران عرصه دیپلماسی از مهم ترین مولفه های موفقیت ایران در این زمینه است.

انصاری با یادآوری وضعیت اقتصادی کشور، توزیع یارانه‌ها به شکل کنونی را تجربه ناموفقی دانست و گفت: این گونه روش‎ها منجر به زمین گیر شدن تولید می‌شود و در عرصه اقتصادی باید به سمت و سویی برویم که نگاه به جیب دولت نباشد و در واقع با گسترش سرمایه گذاری بتوانیم به اهداف خوبی دست یابیم زیرا منابع عمومی و دولتی به تنهایی نمی توانند جوابگوی حل مشکلات باشند.

همزمان با سفر کاروان تدبیر وامید به استان فارس، شهرستان فسا میزبان حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار