بویری: هیچ چیز باعث نمی شود بی خیال مدال قهرمانی آسیا شوم

ملی پوش وزن 75 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا می گوید حتی آسیب دیدگی که دارد هم باعث نخواهد شد بی خیال مدال در این رقابت ها شود.

بویری: هیچ چیز باعث نمی شود بی خیال مدال قهرمانی آسیا شومپیام بویری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در تورنمت مجارستان، در جریان کشتی سوم از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دیدم و همین اتفاق باعث شد مدتی تمرینات گروهی را از دست دهم.

وی درباره وضعیت فعلی خودش اظهار داشت:از نظر بدنی که خوشبختانه به کمک پزشکان شرایط خیلی خوبی دارم فقط بعضی اوقات از همان ناحیه آسیب دیده دچار درد می شوم که البته چیز مهمی نیست، به لحاظ فنی هم با توجه به تمرینات مستمری که پشت سر گذاشتم  آمادگی لازم را برای حضور مسابقات در قهرمانی آسیا دارم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود مصدومیتی که دارد در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان خواهد رفت گفت: آسیب دیدگی ام چندان مهم نیست و اگر در مچ پایم فیکس شود به راحتی کشتی خواهم گرفت؛ضمن آنکه من یک سرباز هستم و هر کجا که کادر فنی تیم ملی تشخیص دهند که باید به میدان روم با همه وجود خود را آماده می کنم و در رقابت های قهرمانی آسیا نیز مطمئن باشید هیچ چیز باعث نخواهد شد بی خیال مدال این مسابقات شوم.

بویری درباره رقابت های انتخابی تیم ملی نیز گفت:فعلاً که همه حواسم به مسابقات آسیایی معطوف است،با توجه به این که رقابت های انتخابی 20 خرداد برگزار می شود فرصت برای فکر کردن به این مسابقات وجود دارد؛فقط در همین حد بگویم که برای حضور در مسابقات جهانی 2015 لاس و گاس نیز برنامه ویژه ای دارم. 

رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 15 تا 20 اردیبهشت ماه در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار