در حاشیه نمایشگاه صورت می‌گیرد

امضا قرارداد تامین الکترو موتور ضدانفجار گاز در نمایشگاه بیستم

شرکت ملی گاز ایران از حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی در بیستمین نمایشگاه بین الملی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، از حضور فعال و گسترده این شرکت در نمایشگاه بیستم  صنعت نفت خبر داد و اظهار کرد: این شرکت با هدف گسترش تعاملات در سطح ملی و بین المللی و با داشتن برنامه های متعدد به استقبال بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت می رود.
 
بوجارزاده با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده برای حضور در بیستمین نمایشگاه صنعت نفت افزود: در دومین روز نمایشگاه، (١٧ اردیبهشت ماه) جلسه هم اندیشی حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با مدیران و صنعتگران برگزار می شود.
 
وی افزود: برگزاری نشست مطبوعاتی مدیرعامل، مدیر برنامه ریزی و مدیر امور بین الملل با خبرنگاران در روز جمعه (١٨ اردیبهشت ماه)؛ همچنین نشست خبری مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز در روز شنبه (٢٠ اردیبهشت ماه) در ستاد خبری نمایشگاه از دیگر برنامه های این رویداد است.
 
بوجارزاده ادامه داد: در طول برگزاری این نمایشگاه، قرارداد تامین الکترو موتور ضدانفجار ١٢٠٠ کیلووات، قرارداد تامین قطعات یدکی پمپهای گریز از مرکز و قرارداد خرید مولکولارسیو نیز بین شرکت ملی گاز ایران با تولیدکنندگان داخلی منعقد خواهد شد.       
 
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: غرفه شرکت ملی گاز ایران واقع در سالن هشت و ٩ آماده میزبانی از هموطنان است.
 
بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت امروز چهارشنبه (١٦ اردیبهشت ماه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری آغاز بکار می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار