در جلسه شورای کشتی آسیا:

دو طرح رقابت های لیگ کشتی آسیا و بورسیه فنی ایران پذیرفته شد

با پذیرش پیشنهاد ایران در مجمع شورای کشتی قاره کهن، رقابت های لیگ کشتی آسیا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون کشتی ایران، در جلسه شورای کشتی آسیا در دوحه پایتخت قطر، پیشنهاد برگزاری لیگ کشتی آسیا به منظور جذب حمایت کنندگان مالی و نیز توسعه فنی کشتی در آسیا، را مطرح نمود.
حاضران در جلسه مذکور از طرح برگزاری لیگ کشتی آسیا استقبال کردند و این طرح مورد پذیرش قرار گرفت.همچنین ایران بعنوان پیشنهاد دهنده این طرح، آمادگی خود را برای برگزاری و میزبانی این رقابت ها اعلام نمود.
 
همچنین فدراسیون کشتی ایران پس از بررسی ظرفیت های فنی و مالی کشورهای عضو شورای کشتی آسیا، طرح بورسیه فنی رایگان با استفاده از ظرفیت فنی برتر، کشورهای ایران، کره جنوبی، ژاپن، ازبکستان و مغولستان را مطرح نمود که بر اساس این طرح قرار است کشورهای مذکور مسئولیت برگزاری اردوی تمرینی مشترک با حضور کشتی گیران و مربیان خود را برعهده داشته باشند و کشورهای قطر، امارات، بحرین، عمان و عربستان نیز که از ظرفیت های مالی خوبی برخوردار هستند از این اردوها پشتیبانی مالی نمایند.، که این اردوها می تواند در این کشورها یا کشورهای دواطلب برگزار شود.

طرح فوق با عنوان بورسیه فنی مورد پذیرش عموم شرکت کنندگان در جلسه مجمع شورای کشتی آسیا قرار گرفت و ایران برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرد.
 
انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار