گرگان؛

قهرمانی گلستان در مسابقات فوتوالی کشور

نائب رییس کمیته فوتوالی کشور و رئیس هیات انجمن های ورزشی گلستان از میزبانی این استان از مسابقات فوتوالی آزاد قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان،دمیرچی گفت: این مسابقات در رنکینگ کشوری بازیکنان تاثیرگذار است افزود: تاکنون حضور ۵ تیم از استان های دیگر به این مسابقات قطعی شده ضمن اینکه گلستان که به عنوان پایتخت فوتوالی کشور به حساب می آید، با ۴ تیم از گرگان و گنبد (هرکدام ۲ تیم) در این رقابت ها ظاهر خواهد شد.

وی افزود: چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت آئین قرعه کشی مسابقات در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان برگزار می شود و مسابقات از صبح پنجشنبه آغاز خواهد شد و هر تیم می تواند از ۳ بازیکن به همراه یک نفر به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست استفاده کند.

وی در مورد شرایط مسابقه گفت: مسابقات در ۳ دست (۲ دست ۱۸ امتیازی و یک دست ۱۵ امتیازی) برگزار می شود.

منصور دمیرچی: مسابقات فوتوالی ۳ نفره آزاد قهرمانی کشور زیرنظر فدراسیون انجمن های ورزشی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت در مرکز استان گلستان برگزار می شود.
در پایان مسابقات  مجموع ۳۰ میلیون ریال جایزه به تیم های برتر اهدا خواهد شد.

فوتوالی ورزشی بین‌المللی است که قوانین آن مثل والیبال است اما مانند فوتبال با پا بازی می شود. زمانی امتیاز به دست می آید که توپ در زمین حرف به زمین اصابت کند یا حریف مرتکب خطا شود و یا نتواند توپ فوتوالی را برگشت دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.