معینی:

بازی با ایتالیا به کادر فنی و بازیکنان کمک بسزایی می کند/ بازیکنان جوان در تورنمنت ازبکستان حضور دارند

سرپرست کمیته جوانان درباره اعزام تیم ملی فوتبال جوانان به ایتالیا گفت: بازی با تیم ملی جوانان ایتالیا به روند رشد و کسب تجربه بازیکنان کمک می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فریدون معینی سرپرست کمیته جوانان گفت: تیم ملی جوانان ایران خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می کند. بر همین اساس اولین دیدار برون مرزی این تیم در سال 94 برابر ایتالیا خواهد بود تا بازیکنان با رقابت در این بازی تدارکاتی علاوه بر کسب تجربه، پی به نقاط ضعف و قوت خود ببرند. ضمن اینکه کادر فنی می تواند ارزیابی دقیقی نسبت به بازیکنان خود داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای برنامه ریزی و تعاملی که با تیم های پایه داریم، برنامه های تدارکاتی تیم ها را به مرحله اجرا می رسانیم تا در آینده شاهد کسب نتایج مطلوب از سوی تیم ها باشیم. 

سرپرست کمیته جوانان در ادامه از حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت ازبکستان خبر داد و گفت: تیم ملی جوانان به منظور آمادگی هر چه بیشتر در تورنمنت ازبکستان نیز حضور خواهد داشت. این تورنمنت در مرداد ماه برگزار می شود که کمک بسزایی به کادر فنی و بازیکنان خواهد کرد. چرا که بازی تدارکاتی برای هر تیمی بسیار مهم است.

وی در پایان ضمن تشکر از میزبانی استان کرمانشاه در مرحله دوم استعدادیابی رده سنی نوجوانان گفت: این استان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا میزبان شایسته ای برای نمایندگان مناطق یک، چهار،پنج، شش و هشت باشد. از سوی کمیته جوانان از هیات فوتبال استان کرمانشاه و تمامی افرادی که ما را برای برگزاری این استعدادیابی همراهی کردند، تشکر می کنم.



انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، معینی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار