هایدن: حملاتی نظير حمله تگزاس تکرار خواهند شد

رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا پیش بینی کرد حملاتی نظیر حمله ی اخیر در تگزاس که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، ادامه یابد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه، مایکل هایدن، رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا پیش بینی کرد حملاتی نظیر حمله ی اخیر در تگزاس که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفته بود، ادامه یابد.
هایدن در گفتگو با شبکه‌ی تلویزیونی سی ان ان درباره‌ی حمله‌ی تگزاس و تهدید داعش برای آمریکا گفت:
ما شاهد موارد بیشتری از آن چیزی خواهیم بود که در حمله تگزاس دیدیم. خبر خوب این است که احتمال تکرار حملاتی که القاعده می خواهد انجام دهد بسیار بسیار بعید است، این یک موفقیت ضد تروریستی است که باید جشن گرفته شود. اما خشونتی که داعش مرتکب می شود همانند خشونت القاعده نیست که از بالا به پائین منتقل شود بلکه این خشونت از پائین به بالا جریان دارد.
وی همچنین افزود:
ما باید از خود در برابر حملات داعش محافظت کنیم. ما باید همچنان به داعش در عراق و سوریه فشار وارد کنیم. نباید از اینکه درباره ی اصل موضوع صحبت کنیم شرم داشته باشیم. ما باید درباره‌ی یکی از بزرگترین ادیان توحیدی صحبت کنیم و این درک را داشته باشیم که همه ی ما فرزندان ابراهیم هستیم و همه ی ما صاحب کتاب هستیم . ما راهبرد درستی در عراق داریم هرچند این راهبرد شاهد کمبود منابع و محدودیت است. من شاهد هیچ راهبرد منسجمی در سوریه نیستم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار