قاسمی نژاد:

استرس ندارم چون در وزن اصلی‌ام اعزام نمی‌شوم / در هیچ دوره‌ای دست خالی برنگشته‌ام

کاپیتان تیم ملی جودو گفت: در رقابتهای قهرمانی آسیا در وزن اصلی خود شرکت می‌کنم و از همین جهت استرس کمتری دارم.

امیر قاسمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قبل از اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار کرد: مسابقات کویت 2015 چهارمین تجربه من در تاتامی قهرمانی آسیا است ولی با دوره‌های قبل تفاوت دارد و برای اولین بار در وزن 90- کیلوگرم اعزام می‌شود که وزن اصلی من نیست بنابراین استرس کمتری دارم.

وی اضافه کرد: با این وجود من در هیچ مسابقه‌ای برای زنگ تفریح روی تاتامی نرفته‌ام این بار هم تمام توانم را خواهم گذاشت تا بهترین هم عملکرد را داشته باشم البته نیتجه برایم مهم نیست و تنها هدفم این است که بهترین نمایش را داشته باشم.

کاپیتان تیم ملی جودو که نسبت به سایر هم تیمی‌هایش دیرتر به اردوی اضافه شده بود درباره اینکه آیا از نظر آمادگی بدنی عقب نمانده است گفت: من قبل از اینکه به اردو بیایم هم تمرینات خود را درشهر خودمان مشهد پیگیری می‌کردم و حتی در مسابقات هم شرکت داشتم تا از نظر آمادگی بدنی افت نکنم، به همین دلیل اجازه ندادم که عقب بمانم، در حال حاضر هم به کمک اردوهایی که پشت سر گذاشتیم به شرایط آمادگی اولیه‌ام رسیدم و از نظر روحی نیز آماده هستم.

قاسمی‌نژاد در پایان در خصوص سوابق آسیایی خود خاطر نشان کرد: تا کنون در سه دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2011، 2012 و 2013 شرکت کردم که در هر سه میدان به مدال برنز دست یافتم و دست خالی برنگشتم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: قاسمی نژاد ، جودو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار