24 اردیبهشت؛

رونمایی از کتاب "تاریخ دریانوردی و نیروی دریایی ایران" در "نمایشگاه کتاب" تهران

آیین رونمایی کتاب «تاریخ دریانوردی و نیروی دریایی ایران» یا « دریانوردی ایران در گذر تاریخ» در نمایشگاه کتاب تهران از ساعت 15 تا 20 روز پنجشنبه 24 اردیبهشت در سرای "اهل قلم" ( تالار "گفت و گو") با حضور "خسرو معتضد" در محل "شبستان مصلای تهران " برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  آیین رونمایی از کتاب «تاریخ دریانوردی و نیروی دریایی ایران» یا « دریانوردی ایران در گذر تاریخ» در نمایشگاه کتاب تهران از ساعت 15 تا 20 روز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 در سرای "اهل قلم" ( تالار "گفت و گو") با حضور "خسرو معتضد" در محل "شبستان مصلای تهران " برگزار می‌شود.

انتشار کتاب خسرو معتضد توسط "مرکز پژوهش‌های راهبردی نیروی دریایی"

این کتاب، جلد اول از یک مجموعه 5 جلدی به پژوهش و قلم "خسرو معتضد" است و "مرکز پژوهش‌های راهبردی نیروی دریایی" آن را منتشر کرده است.

"خسرو معتضد" در این کتاب نشان می‌دهد ایرانیان ازسال 511 قبل از میلاد نیروی دریایی داشته‌اند. این در حالی است که پیش‌تر، محققان از سابقه 800 ساله دریانوردی در ایران نوشته بودند.

در جلدهای دوم و سوم به دوران صفویه و نقش پرتغالی ها پرداخته خواهد شد

به گفته نویسنده در هر مجلد یک مقطع تاریخی بررسی شده و در جلدهای دوم و سوم به دوران صفویه و نقش پرتغالی ها پرداخته شده و در جلدهای بعد به تاریخ معاصر می رسد.
  
البته علاقه مندان قبل از آن هم می‌توانند کتاب را از غرفه مرکز پژوهش‌های راهبردی نیروی دریایی تهیه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.