عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد

سرپرستی دانشگاه فرهنگیان و دیگر دانشگاه‌ها در انتظار دستور رییس جمهور

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه فرقی بین دانشگاه فرهنگیان و دیگر دانشگاه‌ها نیست گفت: انتظار داریم که رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور بررسی وضعیت سرپرستی ۲۸ دانشگاه را صادر کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران محمد مهدی زاهدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی وضعیت سرپرست دانشگاه فرهنگیان مشخص می‌شود؟»، اظهار داشت: فرقی بین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌ها نیست و تعداد 28 دانشگاه با سرپرست اداره می‌شوند که اکثر آنها با بیش از 6 ماه در این پست هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این انتظار را داریم که رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور بدهد تا این موضوع در دستور کار شورای عالی قرار گیرد.

به گزارش فارس، محمود مهرمحمدی در تاریخ 24 شهریور 1392 توسط علی اصغر فانی که سرپرست وقت وزارت آموزش و پرورش بود به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان منصوب شد و تاکنون که نزدیک به دو سال از این موضوع می‌گذرد، این دانشگاه همچنان با سرپرست اداره می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.