حجت‌الاسلام و المسلمین صفایی تشریح کرد؛

تلاش دشمن برای بازداشتن ایران از پیشرفت هسته‌ای/ دفع توطئه‌های دشمنان با انتخابات "مجلس" و "خبرگان"

رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: همه تلاش دشمن این است که ما را از پیشرفت در صنعت هسته‌ای باز دارد؛ البته همه دریافته‌اند که تحریم‌ها نمی‌توانند جلوی پیشرفت ایران در زمینه هسته‌ای و دیگر زمینه‌ها را بگیرند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین "صفایی" رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش 05 نیروی زمینی اظهار داشت: همه تلاش دشمن این است که ما را از پیشرفت در صنعت هسته‌ای باز دارد؛ البته همه دریافته‌اند که تحریم‌ها نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران در زمینه هسته‌ای و دیگر زمینه‌ها را بگیرد.

نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" افزود: مقام معظم رهبری برای هر سال جدید شعاری را در نظر می‌گیرند تا همه در مسیری که رهبری معظم انقلاب معین می‌کنند قدم بردارند؛ امسال نیز به سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شد.

تلاش دشمنان این است که ما را از پیشرفت در صنعت هسته‌ای باز دارند

رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: در سال 1394 ما با سه موضوع مهم روبرو هستیم؛ نخست موضوع هسته‌ای که همه تلاش دشمنان در این زمینه این است که ما را از پیشرفت در صنعت هسته‌ای باز دارند، البته همه دریافته‌اند تحریم‌ها نمی‌توانند جلوی پیشرفت ایران در زمینه هسته‌ای و دیگر زمینه‌ها را بگیرند.

انتخابات مجلس و خبرگان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام صفایی موضوع دوم را انتخابات مجلس و خبرگان دانست و گفت: این انتخابات که امسال برگزار می‌شود بهترین فرصت برای اثبات صلابت نظام و دفع توطئه‌های دشمنان است که درصدد ایجاد فتنه هستند.

وی افزود: موضوع سوم هم اوضاع وخیمی است که در منطقه وجود دارد. گروهک‌ها و برخی دولت‌های به ظاهر اسلامی نقاب دروغین را از چهره برداشته و چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس دفتر عقیدتی- سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان ضمن تقدیر از زحمات مسئولین مرکزآموزش 05 از وجود شور و نشاط در میان سربازان ابراز خوشحالی کرده و به آنان توصیه کرد در همه طول خدمت خود گوش به فرمان سلسله مراتب و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار