تبریز؛

باخت تراکتور واقعی نبود/ نتیجه بازی را نمی توان تغییر داد اما مسئولان باید پاسخگو باشند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند نتیجه بازی را نمی توان تغییر داد، اما نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، تذکر و سوالی در مورد نتیجه مسابقه فوتبال تراکتورسازی و نفت به هیأت رئیسه تقدیم کرده است.

 باخت تراکتور واقعی نبود/ نتیجه بازی را نمی توان تغییر داد اما مسئولان باید پاسخگو باشندمحمدحسین فرهنگی در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس _27 اردیبهشت_ با محوریت موضوع نتایج لیگ برتر فوتبال کشور در هفته پایانی و حواشی آن، از شرایط حاکم بر ورزشگاه یادگار امام تبریز در جابجایی نتیجه نهایی بازی تراکتور و نفت که باعث ابهامات و دلخوری‌های گسترده‌ای شد، به نمایندگی از نماینده های استان انتقاد کرد. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز اکثریت نمایندگان شهرستان‌های مختلف کشور به ویژه نمایندگان آذربایجان‌شرقی، نامه ای را جهت طرح سوال از وزیر ورزش در صحن مجلس امضا کردند.

فرهنگی ادامه داد: در این نامه خواستار پاسخگویی وزیر ورزش و جوانان در خصوص اطلاع رسانی ناصحیح و ابهاماتی که در مدیریت آخرین بازی لیگ برتر چهاردهم به وجود آمده بود، شده ایم.

به گفته فرهنگی، تعیین داور بازی تراکتور و نفت نیز جای سوال دارد، اینکه چرا داوری که در بازی تراکتور و سپاهان به نفع سپاهان سوت زده بود، عهده دار داوری این بازی حساس شده بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار غرض ورزانه داور در اخراج موثرترین بازیکن تراکتور از بازی، مشهود بود و مروز تیتر های اکثر قریب به اتفاق خبرگزاری ها و رسانه ها موید این موضوع است.

فرهنگی با تشکر و قدردانی از هواداران تراکتور سازی در سعه ی صدری که در اعلام نتیجه این بازی داشتند گفت: مسئولان باید در نظر داشته باشند که رفتارهای ناشیانه ای از این دست، باعث توسعه ی قومیت گرایی می شود و برای اتحاد دولت و ملت مضر است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: در سفر هیات دولت و رئیس جمهور به استان، تسریع در طرح های عمرانی آذربایجان شرقی، تلخی این ناعدالتی را کاهش دهد.

براساس این گزارش: تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران در حساس‌ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر در شرایطی عصر روز جمعه 25 اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی قهرمان لیگ برتر در این بازی مشخص کرد. اما دو تیم در حالی به نتیجه 3 – 3 رضایت دادند که حدود 10 دقیقه انتهایی بازی، تمام وسایل ارتباطی قطع شده و بر اساس شایعه‌ای به بازیکنان هر دو تیم گفته شد که دیدار سپاهان و سایپا با تساوی به پایان رسیده و قهرمانی تیم تراکتور قطعی است.

نهایتا با اطلاع تماشاگران و بازیکنان از عدم صحت این خبر، درگیری‌های شدیدی در ورزشگاه رخ داد؛ تعدادی از تماشاگران مصدوم شدند و خسارت فراوانی به ورزشگاه وارد شد.  

انتهای پیام/س

برچسب ها: تراکتور ، بازی ، باخت ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.