تعرض به خانم‌های مسافر در حواشی شهر/ راننده شیطان صفت اعدام شد

حکم حدالهی اعدام یک متجاوز به عنف صبح امروز درحضور جمع کثیری از مردم مؤمن شیراز اجرا شد.

تعرض به خانم‌های مسافر در حواشی شهر/ راننده شیطان صفت اعدام شدبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، این متجاوز به عنف که در پرونده خود اتهامات دیگری از جمله دو فقره آدم ربایی و همچنین سرقت تعزیری نیز دارد، علاوه بر مجازات اعدام به 22 سال حبس از جهت آدم ربایی و همچنین 15 سال حبس و 111 ضربه شلاق از جهت ارتکاب سرقت‌های توأم با آزار و اذیت محکوم گردیده است.

گفتنی است؛ معدوم حسین- ع از جهت ارتکاب زنای به عنف از سوی شعبه 4 دادگاه کیفری استان فارس به حد الهی اعدام محکوم شده بود که این حکم پس از تایید در شعبه 32 دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضاییه با حضور مردم شیراز و در ملاء عام به اجرا در آمد.

پس از اجرای این حد الهی دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به نحوه ارتکاب جرایم یاد شده توسط این معدوم گفت: وی با استفاده از خودرو شخصی و در قالب مسافربر شهری اقدام به ربودن طعمه های خود کرده و پس از رفتن به حواشی خلوت شهر اقدامات مجرمانه خود را اجرا می کرد.

یزدانیان دادستان شیراز با تأکید بر لزوم ساماندهی مسافربرهای شخصی بخصوص در سطح شهر شیراز افزود: لازم است با تدوین طرح های پیشگیرانه از بروز چنین حوادث تلخی که با عث جریحه دار شدن احساسات عمومی می شوند جلوگیری کنیم و در این راه لازم است سازمان ها و نهادهای مرتبط با دستگاه قضایی و امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان شیراز از مردم خواست برای مسافرت های شهری از ناوگان اتومبیل های عمومی رسمی استفاده و از سوار شدن به اتومبیل های مشکوک و مسافربرهای شخصی بدون هویت جداً خوداری کنند.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است،تصریح کرد: برخورد شدید و قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در رأس برنامه های دادسرای شیراز قرار دارد و هرگز اجازه خودنمایی به مخلان نظم و امنیت و قانون شکنان نخواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۳۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
چه ربطی داره که این مسئله رو با جلوگیری از بدحجابی مقايسه میکنيد هردو مورد مهم هستند و خانمهاي که حجاب نامناسب دارند بیشتر در خطر تعرض قرار میگيرند به نظر من هم این ماجرا به قول دوستمون از اول بايد پیگيرى میشد ولی این ربطی به قضیه بدحجابی نداره چون بدحجابی خودش يکى از عوامل اینگونه جرمهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
همین چند تار موست که مردم و بیچاره کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدایا شکر که قصاص را قرار دادی تا این گردن کشان هر روز خونخوارتر نشوند و ملتی از شر آنها راحت شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگر تمام خودرو های مسافر کش ملزم شوند که شماره های ماشین خود را درشت بر پشت شیشه ی ماشین خود بنویسند و مسافر هم قبل از سوار شدن بر ماشین شماره ی آن را بر یکی از دوستان یا آشنایان خود پیامک کند . درصد بالایی از اینگونه جرم و جنایت ها کاهش پیدا خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی بهتر که به سزای اعمالش رسید خواهشا در مورد این جنایتکاران کامنت های احساسی ارسال نکنید فرض کنید این بلا ها سر خانواده یا ما میومد معلوم نبود الان چقد از اعدامش خوشحال میشدیم کسی که زندگی و اینده ی انسان رو تباه میکنه و امید رو همیشه از بین میبره بدتر از این سزاش است اونم برای ی دختر که چیزی نمیتونه بدتر از تجاوز بهش باشه اونم تو جامعه سنتی که ما داریم توش زندگی میکنیم اعدام داره زیاد میشه اما کسی درس عبرت نمیکیره...
Iran (Islamic Republic of)
حمید شیرازی
۱۶:۴۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
تشکر تشکر
کاش با زمین خواری و مفاسد اقتصادی هم با جدیت برخورد می شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگر قبلا به اتهامات ادم ربایی رسیدگی می شد این

اتفاق نمی افتاد . پیشگیری از جرم وظیفه کیست ؟

بعد از این کارهای زشت فرض کنیم متهم را هزار بار هم اعدام کنید چه فزقی به حال ان زن یا دختری که
ابروی خود را از دست داده خواهد داشت ؟ این جرایم بزرگ رها شده گشت ارشاد به دنبال لباس
زنها و دختران و چند تار موی بیرون ریخته انهاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
عزیزم همین موهای بیرون ریخته باعث تحریک مردی شده وکار به اینجا رسیده
آخرین اخبار