داریانی در جمع خبرنگاران؛

رونمایی از کارت جامع و هوشمند ایثارگری

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران جزو دارایی‌های این مملکت محسوب می‌شوند گفت: در راستای خدمات رسانی به آن‌ها از کارت جامع و هوشمند ایثارگری رونمایی شد.

رونمایی از کارت جامع و هوشمند ایثارگریبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران داریانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در مراسم همایش بصیران عاشق که امروز با حضور قالیباف و جمعی از ایثارگران و جانبازان در فرهنگسرای بهمن برگزار شد با اشاره به رونمایی از کارت‌های جامع هوشمند ایثارگری اظهار کرد: حفظ و حرمت و کرامت جانبازان باید مد نظر قرار گرفته باشد به این منظور که آن‌ها در راه‌های دفاع از دین و انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به برنامه‌هایی  که در سال گذشته در خصوص جانبازان و ایثارگران انجام شد افزود:  سال گذشته درمان جانبازان و ایثارگران رایگان شده، جانبازان 70درصد به همراه خانواده‌های خود به کربلا اعزام شدند به همین منظور تمامی اقداماتی که در شهرداری تهران انجام می‌شود در راستای خدمات رسانی و رفاه حال جانبازان و ایثارگران خواهد بود.

داریانی اضافه کرد: جانبازان پیام آور درد عاشقی هستند و هر آنچه که به ‌آن‌ها خدمات رسانی انجام دهیم نمی‌توانیم جوابگوی از جان گذشتگی آنان باشد و حضور ایثارگران در زندگی ما یک نعمت معنوی به شمار می‌رود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه 4200نفر ایثارگر که 1200نفر آنان جانباز هستند، عضو خانواده شهرداری تهران به شمار می روند،‌ گفت: رسیدگی به امورات اداری آن‌ها باید با حفظ کرامت و حرمت انجام شود.

داریانی در خصوص برنامه‌های شهرداری تهران برای جانبازان و رزمندگان تصریح کرد: ساماندهی، ارائه خدمات مالی و تسهیل از بهره برداری از خدمات، امکان استفاده از کارت شناسایی هوشمند، امکان بهره برداری از کارت‌های شبکه‌های موفق شهری، استفاده از مجموعه رفاهی و ورزشی شهرداری تهران،‌استفاده از کارت شهروندی، ساماندهی و ارائه خدمات درمانی، تشکیل بانک اطلاعات جزو برنامه‌های جهادی شهرداری تهران است.

وی در پایان افزود:  پنج نفر از جانبازان سرافراز کشورمان به جمع شهیدان پیوستند که از خداوند برای خانواده‌های آن‌ها طلب صبر داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار