سرباز صهیونیست تاوان انتقاد از رژیم صهیونیستی را پرداخت

یک سرباز رژیم صهیونیستی پس از انتقاد صریح از رفتار صهیونیست‌ها دستگیر شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص، «شاخار برین،» سرجوخه استرالیایی تبار رژیم صهیونیستی پس از انتقاد صریح از رژیم صهیونیستی در انتظار زندان ارتش رژیم صهیونیستی به سر می‌برد. 

"برین" به شرکت در جلسه‌ سیاسی و مصاحبه با رسانه‌ها متهم شده است؛ درحالی‌که نه در جلسه‌ای سیاسی شرکت کرده و نه با رسانه‌ای گفتگو داشته است. این سرباز 19 ساله رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته در کنفرانسی با موضوع " اشغال اراضی فلسطین به نابودی اسرائیل منجر خواهد شد" در اورشلیم شرکت کرده بود.

در بخش پرسش و پاسخ این کنفرانس، پس از اینکه یکی از میزبانان مدعی شد رژیم صهیونیستی یازدهمین کشور خوشبخت جهان است؛ برین اجازه صحبت خواست و گفت: «نام من شاخار برین است و  حرف من این است؛ یکی از میزبانان اعلام کرد اسرائیل یازدهمین کشور خوشبخت در جهان است.... اما می‌خواهم بگویم آنچه ملاک خوب بودن یک کشور است خوشبخت بودن آن نیست؛ بلکه اخلاق و معنویات آن است. کشوری که سربازان خود را به تحقیر و سرکوب سایرین تشویق می‌کند، تحقیر و سرکوب را در جوانان خود نهادینه می‌کند.»

هنگامی‌که در ادامه از برین خواسته شد از تجربیات شخصی خود بگوید وی اظهار داشت صهیونیست‌ها نه تنها با مردم فلسطین بلکه حتی با گردشگران نیز رفتاری تحقیرآمیز دارند.

در حالی‌که رسیدگی به پرونده قتل کودکان فلسطینی به وسیله صهیونیست‌ها سال‌ها طول می‌کشد، این سرباز صهیونیستی ظرف مدت 12 ساعت پس از پایان کنفرانس بازداشت شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
rohollah
۱۲:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
چه عجب وجدانش قلقلک شد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
بگو سرت درد می کرد پاشدی رفتی اسرائیل؟
دیوانه ابله استرالیا که بیشتر بهت خوش می گذشت. تازه آدم کشی هم نمی کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
چه رژیم دمکراتی دارد این اقای نتانیا هوی جنایتکار . چشم قیم دروغگو و پر رویش یعنی اقای اوباما روشن .
آخرین اخبار