شیعی:

اعتراضمان را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم/مشاوران حقوقی AFC هم حق را به ما دادند

مدیر عامل تیم فوتبال پیکان گفت: اعتراضمان نسبت به موتومبا بازیکن متخلف راه‌آهن جدی است و از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم.

اعتراضمان را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم/مشاوران حقوقی AFC هم حق را به ما دادندشیعی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: موتوصبا بازیکن تأثیرگذاری بوده است و اعتراضمان را به کفاشیان و تاج در مورد این بازیکن متخلف راه‌آهن اعلام کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: طبق بند 68 و 74 آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جعل اتفاق افتاده است بر این اساس نتیجه بازی باید 3 بر صفر اعلام شود به هر حال این تخلف صورت گرفته اما بازیکن بازی کرده است.

مدیر عامل پیکان تصریح کرد: سازمان لیگ برتر اعلام کرده بود که موتومبا بازیکن خارجی راه‌آهن اجازه بازی ندارد اما وی بازی کرده است کمیته انضباطی باید حق را به ما بدهد و ما محق هستیم. 

وی درباره اینکه امیدوار به صدور رأی به نفع پیکان را دارد یا نه، عنوان کرد: مدارک‌ها مستند است و بررسی‌های لازم را روی پرونده انجام دادیم ما از طریق مشاوران حقوقی AFC این موضوع را پیگیری کردیم و آنها هم عقیده ما را دارند که باید حکم به نفع تیم پیکان صادر شود.

وی در مورد شرکت خودروسازی متقاضی خرید باشگاه استقلال بیان کرد: سمند شرکت مستقل و فعالیتش جدا از ایران خودرو است.

شیعی در پایان در مورد شائبه‌های ایجاد شده در مورد ادغام احتمالی تیم پیکان با تیمی که سمند در اختیار می‌گیرد، تصریح کرد: در باره این موضوع چیزی نشنیدم تا توضیح بدهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار