بیادی به باشگاه خبرنگاران خبرداد

آخرین تحولات جمعیت آبادگران ایران اسلامی در راستای انتخابات مجلس دهم

دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی گفت: در جلسه شورای مرکزی جمعیت آبادگران در رابطه با شاخصه‌های مربوط به نامزدها بحث و قرار بر این شد که صلاحیت کاندیداها بر اساس معیارهای شورای‌ نگهبان بررسی شود تا ما از آنان حمایت کنیم.

"حسن بیادی" دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های جمعیت ابادگران برای انتخابات مجلس اظهار داشت: جمعیت آبادگران ایران اسلامی برای انتخابات مجلس در حداقل ۱۰ استان کشور برنامه‌های متعددی در نظر دارد.

وی در ادامه افزود: همانطور که این جمعیت در دوره‌های قبل نیز نمایندگانی را راهی مجلس شورای اسلامی کرد، این دوره نیز رویه به همین ترتیب خواهد بود.
 
دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی با بیان اینکه نمایندگان ما در استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، مرکزی، قم، البرز، کرمانشاه و تهران حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه شورای مرکزی جمعیت آبادگران در رابطه با شاخصه‌های کاندیداها براساس ضوابط شورای نگهبان بحث و قرار بر این شد که صلاحیت آنان بر اساس معیار بررسی  شود تا ما از طریق حزب،  از آن‌ها حمایت به عمل آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار