ساماندهی تورهای گردشگری در اولویت میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: ساماندهی تورهای گردشگری در این استان، از اولویت‌هایی است که به طور جدی از سوی مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری پیگیری می‌شود.

رجبعلی خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت ساماندهی تورهای  گردشگری در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده از سوی این مراکز اظهار کرد: در همین ارتباط جلسه‌ای نیز در موزه فرش تهران با چارتر کنندگان برگزار کردیم و نسبت به لزوم لحاظ نمودن برنامه ریزی‌های اصولی، مدون و هوشمندانه از سوی تورهای گردشگری در جهت ارتقاء هرچه مطلوب‌تر خدمات تاکید موکد نمودیم. 

وی در ادامه افزود: اعتقاد ما بر این است که ساماندهی باید از مبدا و از ابتدای برنامه ریزی‌ها عملیاتی شود و در واقع امر قبل از پرداختن به حوزه فروش، به عرصه برنامه ریزی توجه هرچه بیشتری معطوف شود. 

خسرو‌‌آبادی در پایان تصریح کرد: استان تهران از ظرفیت‌های بالقوه متعددی در عرصه گردشگری برخوردار است و امید آ‌ن داریم با توجه ویژه‌ای که دولت به عرصه گردشگری لحاظ نماید و تدابیر و تمهیداتی که اتخاذ شده، اهداف مورد نظر در این صنعت گردشگری به نحو هرچه مطلوب‌تری تامین و عملیاتی شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار