مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مطرح کرد:

اصلاح ساختار اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری تصویب شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تصویب اصلاح ساختاراقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری درهیات مدیره این صندوق خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛محمود اسلامیان  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری امروز(یکشنبه) درنخستین نشست مشترک مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری که با حضور رئیس دفتررئیس جمهور ووزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی درمرکز همایش های صداو سیما برگزارشد اظهارکرد :ساختارهای تخصصی در صندوق بازنشستگی کشوری به  هم افزایی دراین مجموعه کمک می کند . 

وی تصریح کرد : افرادی که درسازمان بازنشستگی کشور به آن ها خدمت می کنیم شایسته خدمت هستند و وهرقدربرایشان تلاش کنیم بازهم اندک است . 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشورباتاکید براینکه این صندوق امانت دار شریف ترین انسان های جامعه است گفت : ساختارها در این مجموعه نقش سخت افزاری بسیار مهمی برای ارتقاء دارند و به کارگیری مدیران قوی مانند نرم افزارهایی در این راستا عمل می کنند. بنابراین با بازنگری در  ساختارها و ارتقاء آموزشی افراد اصلاح ساختارهارا به تصویب رساندیم.

اسلامیان تاکید کرد : هر تغییری با تغییرفکر آغاز می شود بنابراین برای بالابردن بهره وری در صندوق های بازنشستگی کشوری به تغییر تفکرات نیازمندیم . 

شایان ذکراست در این همایش ایزدی رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری به جامعه آماری یک میلیون و سیصد هزارنفری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد.
وی گفت : صندوق بازنشستگی کشوری امانت دارسرمایه های زندگی تعدادی از هم وطنان عزیزاست که باید بتوانیم بار این امانت را به خوبی به دوش بکشیم و آینده شان را تامین می‌کنیم .
 
برادران معاون اموراقتصادی وسرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور نیزدراین نشست مشترک هم اندیشی بااشاره به افزایش 206 درصدی تعداد بازنشستگان از سال 82 تا کنون گفت: این ارقام ازحرکت جامعه ما به سوی سالمندی حکایت دارند . 

شایان ذکراست نخستین نشست مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری در راستای هم اندیشی وتبیین برنامه ها و انتظارات از حوزه سرمایه گذاری اقتصادی شرکت های سرمایه پذیروابسته و تابعه و به منظورارتقای اقتصاد ملی ورونق آن و افزایش بازدهی وبهره وری با مدد رهنمودها و پیام مقام عظمی ولایت ، حضرت آیت ا...خامنه ای (مدظله ) ودرسایه درایت دولت تدبیر و امید در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت برگزارشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار