عاشورزاده: تلاشم برای خوشحالی مردم در المپیک است

قهرمان تکواندوی جهان می‌گوید: همه تلاشم را می‌کنم تا با حضور در بازی‌های المپیک ریو به موفقیت برسم و مردم ایران را خوشحال کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرزان عاشورزاده تکواندوکار 18 ساله تیم ملی تکواندو در وزن مردم، در مسابقات جهانی روسیه موفق بود و صاحب مدال طلا شد.

او که در همه مسابقاتی که سال گذشته با تیم ملی تکواندو حضور یافته بود موفق به کسب مدال شد و لقب "سونامی" را از سوی سایت فدراسیون جهانی تکواندو دریافت کرد حالا به فکر جمع‌آوری امتیازات المپیکی برای حضور در "ریو" است.

عاشورزاده از جمع 9 فینالی که از سال گذشته تاکنون شرکت داشته موفق به کسب 8 مدال طلا و یک نقره شده است.

فرزان عاشورزاده، قهرمان تکواندو جهان که در نخستین حضور جهانی‌اش صاحب مدال طلا در وزن دوم شده است، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص موفقیت در مسابقات جهانی روسیه و برنامه‌های آینده‌اش می‌گوید: برنامه‌ام برای المپیک ریو است و سعی می‌کنم تمام تلاشم را برای این رقابت‌ها هم انجام دهم امیدوارم بتوانم بعد از موفقیت در رقابت‌های جهانی مردم ایران را در المپیک 2016 خوشحال کنم.

وی در باره قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی 2015 روسیه گفت: با این قهرمانی انگیزه تکواندوکاران برای موفقیت در میادین آینده بیشتر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار