رئیسی‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جایگاه‌های سوخت به هیچ عنوان تعطیل نیستند

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌‌داران سوخت کشور گفت: به هیچ‎وجه جایگاه‌های سوخت کشور تعطیل نیستند جایگاه‌ها براساس نوع سهمیه سوخت تحویلی ارائه خدمات می‌هند.

ناصر رئیسی‌فرد در گفتگو با خبرنگار انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اینکه آیا پمپ‌های گازوئیل شب‌ها تعطیل است اظهار داشت: به هیچ وجه جایگاه‌های سوخت کشور تعطیل نیستند و این موضوع بیشتر به نوع سهمیه سوخت تحویلی به جایگاه‌ها برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: متأسفانه برای اکثر جایگاه‌ها به اندازه میزان مصرف سوخت تحویل داده نمی‌شود و برخی از جایگاه‌ها به دلیل نبود سوخت از ارائه خدمات معذور هستند.

رئیسی‌فرد تأکید کرد: جایگاه‌های سوخت کشور شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مردم هستند و رانندگان خودروهای سنگین بر اساس میزان سهمیه تعلق گرفته اقدام به سوختگیری می‌کنند.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌‌داران سوخت کشور راجع به اینکه آیا حمل سوخت در دبه‌ها درست است یا نه؟ اظهار داشت: حمل سوخت در دبه‌ها کار منطقی و عقلانی نیست چرا که جایگاه‌های سوخت کشور تمام وقت برای خودروها ارائه خدمات می‌دهند بنابراین نیازی به تأمین سوخت از طریق افراد دست‌فروش نیست.

رئیسی‌فرد افزود: ریشه این موضوع بیشتر به سهمیه‌بندی سوخت برمی‌گردد چرا که این افراد سهمیه سوخت اضافی خود را از جایگاه‌ها تهیه و اقدام به فروش می‌کنند که این امر ناهنجاری‌هایی را در جامعه به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: با تک نرخی شدن قیمت سوخت شاید بتوان ریشه ناهنجاری‌ها را در جامعه برطرف کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار