حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی:

امیدواری نشانه منتظران واقعی امام زمان (عج) است

تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) گفت: امیدوار بودن لازمه انتظار برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و امید نشانه و شاخصه اصلی منتظران امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) امروز در مراسم ادای احترام شهردار تهران و هیات همراه به مقام شامخ امام راحل اظهار کرد: انتظار به انسان قدرت بیشتری برای رسیدن به اهدافش می دهد و از طرفی تلاش را در زندگی دو چندان خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدواری و داشتن امید لازمه منتظران واقعی است به نحوی که نداشتن امید زمینه را برای ورود زشتی ها به زندگی انسان فراهم می کند.

تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) تاکید کرد: مشارکت فعال و گسترده در جشن های نیمه شعبان فرصتی است تا همگان امید و انتظارشان برای ظهور ولی عصر(عج) را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به یکی از کتب امام خمینی (ره) گفت: ایشان در این کتاب، صفات لشکر شیطان و صفات لشکر رحمت را برمی شمرد که یکی از صفات لشکر شیطان، یاس و ناامیدی است و ما توصیه های بسیاری از بزرگان دین داریم که به امید و نهی از یاس امر کرده اند.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: وحدت، جوان گرایی و مردمی بودن سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود. 

وی افزود: امروز اینجا جمع شده ایم تا با شخصی تجدید میثاق کنیم که جز برای رضای خدا قدمی برنداشت و یک منتظر واقعی برای ظهور امام زمان (عج) بود و اگرمی خواهیم منتظر واقعی باشیم باید سیره و راه امام راحل را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم . 

شهردار تهران یادآور شد: امام همواره در طول زندگی خویش بر وحدت وهمدلی در جامعه بسیار تاکید داشت و کسانی که امروز خود را پیرو واقعی امام (ره) می دانند باید تلاش کنند که پیرو راه و اندیشه های آن امام بزرگوار باشند.

قالیباف خدمت کردن به زائران امام را یک وظیفه دانست و گفت: خدا را شاکریم که وظیفه این نوکری به شهرداری تهران اعطا شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: امیدواری ، منتظران ، نشانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار