کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

پیگیری طرح نظارت نمایندگان بر مذاکرات هسته‏‌ای در هفته جاری

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه تاکنون در مورد انتشار جزئیات مذاکرات هسته‌‏ای اقدام درستی از جانب وزارت امور خارجه مشاهده نشده است.

پیگیری طرح نظارت نمایندگان بر مذاکرات هسته‏‌ای در هفته جاری"اسماعیل کوثری" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سالروز 15 خرداد، شهدای این روز را طلایه‏‌دار شهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این شهدا جان بر کف بودند و به پای آرمان‌‏های والای امام خمینی و انقلاب اسلامی ایستادند و جان عزیز خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی در ادامه افزود: فرهنگ استکبارستیزی که از شهدای 15 خرداد و دیگر شهدای انقلاب اسلامی برای ما به یادگار مانده، اجازه نمی‏دهند در برابر دشمنان قسم خورده این نظام حتی برای لحظه‌‏ای سر خم کنیم؛ لذا ما تا شکست نهایی صهیونیسم جهانی و استکبار بین‌‏المللی با آن‏‌ها مبارزه خواهیم کرد.

کوثری در ادامه تصریح کرد: اما متأسفانه در داخل بعضی اوقات با برخی اهمال‏‌ها و سهل انگاری‌‏ها مواجه هستیم که نمونه بارز آن‏ها عدم انتشار فکت شیت ایرانی از سوی مذاکره‌‏کنندگان ما است و متأسفانه با این که تاکنون چندین بار از آقای ظریف و آقای عراقچی خواسته‌‏ایم که جزئیات مذاکرات را به اطلاع ما نمایندگان مجلس و همچنین همه مردم ایران برسانند، اقدام شایسته‏‌ای در این رابطه صورت نگرفته است، در حالی که ما معتقدیم مردم ما به هیچ وجه نامحرم نیستند و باید در جریان امور قرار بگیرند.

کوثری در پایان خبر داد: در هفته جاری طرح نظارت نمایندگان بر مذاکرات هسته‏‌ای پیگیری شده و اقدامات مربوط به انتشار فکت شیت از سوی وزارت امور خارجه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار