معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی:

تشکیل 2500 پرونده بیمارستانی بعد از طرح تحول سلامت

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت: حجم پرونده‌های مورد رسیدگی در بیمارستان های کشور بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت در حدود 2500 مورد اعلام شده است.

محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران گفت: به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت و تشکیل ستادهای نظارتی در کل کشور، موضوع نظارت بر روند دریافت تعرفه ها از بیماران بستری در دستور کار قرار گرفت. 

وی گفت: مسئولیت اصلی ستاد کشوری نظارت بر تعرفه‌ها به عهده وزارت بهداشت است و در این مدت بیش از 700 بیمارستان در تهران و مراکز استان‌ها بازدید به عمل آمد به طوریکه به غیر از شهر تهران تعداد 1471 مورد پرونده در همین ارتباط تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت. 

جهانگیری اذعان داشت: بیش از هزار پرونده مربوط به بیمارستان‌های تهران تشکیل شد که در مجموع بیش از 2500 مورد پرونده در همین ارتباط تشکیل و مورد بررسی تیم‌های نظارتی قرار گرفت. 

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در پایان گفت: از بین 1471 پرونده مربوط به استان‌ها 1300 پرونده نهایی شده که تنها 62 مورد تخلف محرز شده است. از مجموع 1050 پرونده در تهران، 132 پرونده نهایی و برای 34 پرونده کیفر خواست صادر شده است. 





انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار