کارگاه های آموزشی ویژه مدیریت پسماند در نیمه جنوبی آزادی برگزار می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته جهانی محیط زیست از برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیریت پسماند در سطح محلات خبر داد و گفت: این کارگاه ها در سرای محله و مساجد تدارک دیده شده است.

اتو نشر شب***کارگاه های آموزشی ویژه مدیریت پسماند در نیمه جنوبی آزادی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های متنوع برای هفته محیط زیست در نظر گرفته شده که بر اساس زمان بندی مفید اجرایی می‌شود. 
وی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی با موضوع کاهش تولید پسماند و افزایش تفکیک از مبدا و حفاظت از طبیعت در سراهای محله و مساجد در نظر گرفته شده و بیشتر مخاطبین این برنامه بانوان خانه دار هستند. 

کریمی پور افزود: برگزاری تورهای گردشگری ویژه شهروندان، پاکساری بوستان ها، توزیع کیسه های جمع‌آوری پسماند خشک به شهروندان و... در روزهای مختلف هفته محیط زیست از جمله برنامه های اجرایی است. 

وی ادامه داد: علاوه بر این آموزش چهره به چهره شهروندان و توزیع بروشورهای زیست محیطی با موضع آب و آلودگی ها برای شهروندان در نظر گرفته شد و همایش هفته محیط زیست نیز در روند بدون پسماند برگزار می‌شود. 

معاون شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: افتتاح تله؟ رسوبگیر و زباله گیر با برگزاری مسابقه دوچرخه سواری و برنامه بازدید شهروندان از مراکز آموزش گل و گیاه، آشنایی یا تنوع زیستی و گیاهی سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: پسماند ، تفکیک ، محله ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار