16 مورد درگیری مرزبانان با سوداگران مسلح/ کشف بیش از 3 میلیون عدد دارو در مرزهای کشور

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در اعلام عملکرد مامورین مرزبانی و دریابانی کشور طی اردیبهشت ماه امسال از انهدام چندین باند قاچاق دارو و کشف بیش از 3 میلیون و 700 هزار عدد انواع داروهای قاچاق خبر داد.

16 مورد درگیری مرزبانان با سوداگران مسلح/ کشف بیش از 3 میلیون عدد دارو در مرزهای کشورسردار احمد گراوند،‌ جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا، در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: کشفیات داروهای قاچاق طی اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه به سال قبل بیش از 7 برابر افزایش یافته  است.

وی افزود: همچنین طی ماه گذشته 16 مورد درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در مناطق مرزی کشور داشتیم که حاصل آن توقیف 4 هزار و 952 کیلوگرم انواع مواد مخدر بود.

سردار گراوند با اشاره به تبعات سوء امنیتی و بهداشتی ورود غیر مجاز اتباع کشورهای بیگانه به کشور عنوان داشت: مرزبانان کشور در اردیبهشت ماه امسال بیش از 2 هزار و 900 متجاوز مرزی را دستگیر و بیش از 6 هزار و 300 نفر را طرد کردند.

سردار گراوند در مورد قاچاق سوخت نیز گفت: طی این مدت دهها فروند شناور و خودرو قاچاقچیان در نقاط مرزی کشورمان توقیف و بیش از 960 هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی کشورمان در پایان کشف بیش از 43 هزار ثوب البسه ،بیش از 11 تن برنج، 262 دستگاه کولر گازی، 384 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، هزار و 518 راس احشام قاچاق و مقادیر زیادی انواع مواد محترقه اقلام ضد فرهنگی و ممنوعه دیگر را از دیگر دستاوردهای ماموران مرزبانی دریابانی کشور طی ماه گذشته برشمرد.

این مقام مسئول در فرمانداری مرزبانی ناجا در پایان همدلی و همزبانی مرزنشینان غیور کشورمان با مرزبانان را ستودنی دانست و از همکاری آنان با مرزبانان تشکر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناجا ، مرزبانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار