استاد عالی حوزه علمیه قم؛

غرق شدن آل سعود در باتلاق یمن

استاد عالی حوزه علمیه گفت: آل سعود در باتلاق یمن غرق شده اند.

غرق شدن آل سعود در باتلاق یمنبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛   آیت‌الله تسخیری در اجلاسیه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن امروز در سالن همایش مدرسه عالی دارالشفا قم گفت: سعودی ها به آمریکایی ها وعده داده بودند جنگ با یمنی ها تا هفت روز ادامه دارد ولی 70 روز از این جنگ می گذرد و هنوز آل سعود به اهداف و مقاصد خود نرسیده است و این نشان می دهد که سعودی ها در باطلاق یمن غرق شده اند. 

دبیر اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالیه خارج حوزه علمیه افزود: دولت عربستان تا‌کنون بر‌اساس‌ سلطه‌جویی‌ها و زورگویی ها و فکر غلط بعضی‌از پادشاهان نتوانسته یک دولت توانمند داشته باشد زیرا پشتوانه اصلی این دولت انگلیس است که امیران و پادشاهان این کشور را به طرف اهداف و مقاصد خروشان هدایت می کنند. 

وی اظهار کرد: با گذشت زمان دولت آل سعود ترفند های مختلفی را برای مقابله با ایران طراحی کرده است ولی انقلاب اسلامی ایران مثل همیشه دل‌ و قلوب مسلمین جهان را مجذوب خود می‌کند. 

آیت الله تسخیری عنوان کرد: دولت عربستان ادعا کرده که دو کشور لبنان و سوریه اسیر انقلاب اسلامی ایران شده‌اند به همین خاطر برای سوء استفاده خود فعالیت هایی را در یمن آغاز کرده است تا بتواند از این درگیری‌های داخلی یمن به نفع خودش استفاده کند. 

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: آل سعود هیچ پیروزیی در یمن بدست نخواهد آورد به همین علت است که دولت عربستان تلاش می کند با استفاده از ائتلاف علیه یمن حرکت‌های نظامی انجام دهد که این اقدام آنها در نهایت بی نتیجه‌ و پوچ خواهد بود.
 
انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.