توجه ویژه به اجرای طرح انضباط شهری در محدوده بازار بزرگ تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه12 گفت: طرح انضباط شهری با رویکرد اجرا در تمام سطح منطقه12 برنامه ریزی شده اما به واسطه تردد بیش از حد و اهمیت محدوده بازار از لحاظ مختلف، در زمان اجرا توجه خاصی به این قسمت از منطقه شده است.

سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به  دستورالعمل طرح انضباط شهری در سطح منطقه  اظهار کرد :در تمام تقاطع‌های شریانی درجه یک که شامل معابر اصلی منطقه هستند اجرای هم سطح سازی معابر، ترمیم مصالح، مسطح کردن خیابان‌ها به تجهیزات ترافیکی، ترمیم شکل هندسی تقاطع‌ها و ...آغاز شده است.

وی در ادامه گفت: زیر ساخت تجهیزات شهری، عامل انسانی و تبدیل شدن این دو مورد به فرهنگ در میان و شهروندان، 3وجه اصلی از اجرای طرح انضباطی در سطح منطقه هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 در خصوص اهداف پیش بینی شده در اجرای این طرح عنوان کرد: توجه به حقوق شهروندی، رعایت قوانین و مقررات توسط راکبین وسایل حمل و نقل مخصوصا موتورسواران،‌مراعات حق تقدم در خیابان،ها، جلوگیری از انحراف لحظه‌ای و همچنین تغییر مسیر ناگهانی از جمله اهداف شهرداری در اجرایی کردن این طرح در منطقه هستند.

عزیزی نژاد در ادامه تصریح کرد: در صورت تخطی از قوانین موجود راکبین وسایل حمل و نقل به جریمه نقدی محکوم و یا وسیله نقلیه آن‌ها توقیف می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح با رویکرد اجرا در تمام سطح منطقه12 برنامه ریزی شده است اما به واسطه تردد بیش از حد و اهمیت محدوده بازار از لحاظ مختلف، در زمان اجرا توجه خاصی به این قسمت از منطقه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه12 ادامه داد: طرح انضباط شهری بالغ بر 12 روز است که با ظرفیتی حدود 15تیم عملیاتی و حضور 150 نفر نیروی انسانی به همراه تجهیزات در سطح منطقه اجرا و تیم‌های عملیاتی مقررات تدوین شده را اعمال می‌کنند.

عزیزی نژاد در پایان گفت: این طرح در چهار وجه محدوده بازار بزرگ تهران اعم از تقاطع‌های مولوی، سیروس، سرچشمه، امیر کبیر، میدان امام خمینی و خیام اجرا می‌شود.  

انتهای پیام/

برچسب ها: انضباط ، بزرگ ، بازار ، تهران ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار