اصفهان؛

بزرگترین نشست متولیان موقوفات استان اصفهان برگزار می شود

رئیس اداره تحقیق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد: با حضور مدیر کل تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بزرگترین نشست متولیان موقوفات استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران  حجت الاسلام و المسلمین محمود نصر اصفهانی اظهار داشت: بزرگترین گردهمایی متولیان موقوفات غیر متصرفی استان اصفهان با حضور بیش از 750 نفر از متولیان در روز 24 خرداد ماه در سالن همایش های دانشگاه آزاد خوراسگان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حسنی نیا مدیر کل تحقیق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به همراه طبسی مدیر کل منابع غیر عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حضور خواهند داشت.

رئیس اداره تحقیق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: هدف از برگزاری این همایش آموزش متولیان در راستای چگونگی ورود اطلاعات به سامانه جامع موقوفات و نحوه عملکرد سامانه جهت انجام امور مالی مربوط به موقوفات می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود نصر اصفهانی ادامه داد: همچنین این همایش در راستای ثبت موقوفات استان در سامانه جامع موقوفات کشور می باشد که متولیان را با این سامانه بیشتر آشنا می کند. 

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.