معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه در خصوص مسایل لایحه جامع وکالت مجلس باید تصمیم بگیرد گفت: آنچه مجلس تصویب کرد حتما اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‎ای روز سه شنبه در حاشیه همایش روحانیت و قرآن در دستگاه قضا در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف بین قوه قضاییه و دولت درباره لایحه جامع وکالت افزود: اختلاف بین قوه قضاییه و دولت در این باره زیاد است یعنی لایحه ای که از ناحیه قوه قضاییه رفت با آنچه که در نهایت به مجلس ارسال شد اختلاف زیادی دارد. 

وی خاطر نشان کرد به هر تقدیر آنچه قانون شد و مجلس تایید کرد حتما اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌‏ای در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص زمان دادگاه بعد جیسون رضائیان خبرنگار واشنگتن پست گفت، بعدا زمان دادگاه اعلام می شود.

معاون اول قوه قضاییه همچنین در پاسخ به سوال دیگری از پاسخ به نوع اتهام بقایی امتناع کرد.

خبرنگاری با اشاره به نشست خبری روز گذشته و اینکه در کدام دادسرا پرونده بقایی در حال رسیدگی و پاسخ سخنگوی دستگاه مبنی بر اینکه دادگاه انقلاب رسیدگی می شود، این سوال را مطرح کرد که آیا با وجود رسیدگی پرونده معاون رییس جمهور سابق در دادگاه انقلاب شبهه ای مبنی بر امنیتی بودن پرونده وی ایجاد نمی شود، معاون اول قوه قضاییه در پاسخ گفت: صلاحیت دادسرای عمومی و انقلاب یکی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار