"زن شایسته" راز یک شب سیاه را فاش کرد/ قربانی: دوست داشتم همان زمان بمیرم + عکس

خانم "مود گورمن"، برنده عنوان (زن شایسته) ماساچوست آمریکا راز دردناکی را فاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خانم "مود گورمن"،برنده عنوان (زن شایسته) ماساچوست آمریکا راز دردناکی را فاش میکند.

خانم "مودگورمن" که در سن 13 سالگی مورد تجاوز قرار گرفت، بدلیل شرمسار بودن از اینکه دیگران چه فکری در مورد او خواهند کرد این راز را در سینه خود نگه داشت.

این زن شایسته دو ماه بعد از مراسم تاج گذاری اش در سن 21سالگی در مصاحبه با یک روزنامه نگار درباره بدترین روز زندیگش می‌گوید:در یک شب تابستان وقتی با دوستم برای بازی کردن به پارک رفتیم با سه مرد که مست بودند مواجه شدیم و در حالی که فرار بی فایده بود، مورد حمله وحشیانه و تجاوز آنها قرار گرفتم.

وی ادامه داد: در حالی که در نزاع با آنها(مردان شیطان صفت) فریاد می زدم، در سر آرزو می کردم که ای کاش بمیرم. بعد از رهایی از چنگال متجاوزان درحال دویدن به سمت خانه اشک می‌ریختم.

خانم "گورمن" بر اثر شوک این اتفاق شوم تصمیم می گیرد در مورد آن شب با کسی صحبت نکند و بارها دست به خود کشی ناموفق زد.

او که سه سال از بهترین سال‌های نوجوانی اش را با این افکار که مردم چه فکری در مورد او خواهند کرد و یا چه اتفاقی برای زندگی آینده اش خواهد افتاد سپری کرد، در نهایت تصمیم می‌گیرد این راز را با مادرش در میان بگذارد سپس با کمک مادرش با وکیلی صحبت میکند و گزارشی برای این حمله وتجاوز بی رحمانه تنظیم کرد، اما هیچوقت متجاوزان این دختر بی‌گناه دستگیر نشدند.

محسنی فردا آماده///

او درپایان صحبت هایش افزود: من مغلوب نشدم، من یک نجات یافته هستم. "گورمن" باز مانده از یک تجاوز بی رحمانه افتخار می‌کند که حالا بعداز 8 سال با استفاده از قدرتش که به تازگی پس از تاجگذاری به عنوان زن شایسته به او رسیده است می‌تواند به همه قربانی های آزار اذیت جنسی وتجاوز در کشورش کمک کند.

 "گورمن" احتمالا پیام زندگی اش را نه تنها در ماسا‌چوست بلکه به همه ملیت هایی که در رقابت برای انتخاب زن شایسته  شرکت می‌کنند خواهند رساند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۷ تير ۱۳۹۴
یاد بگیرید تروخدا در مورد هیچ کسی قضاوت نکنید حتی کسی که مسلمون نیست. این قضاوت کردن و نظر دادن بعضی از مردم ایران خیلی فرهنگ بدی شده که متاسفانه روز به روز در حال پیشرفت است. امیدوارم ماها کمی به خودمون بیاییم و دست ازین کار بد (قضاوت کردن و جای خدا تصمیم گرفتن و گناه بقیه رو شستن) برداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناهيد
۱۰:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
نتيجه اخلاقي اين حادثه اينه كه اگر بخواهم بانوى شايسته شويم بايد از راهش وارد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
من که میگم کار دوس پسرش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۴:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
جای تعجب است که دختری با ان وضع به خانه بیاید ومادروپدرش متوجه حال اونباشند.
Iran (Islamic Republic of)
علی کرمانشاه
۱۸:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
وقتی که شب دیر وقت بری توی یک پارک که حتی گربه ها هم اونوقت از ترس سگ بیرون نمیمانند معلومه دیگه انواع و اقسام مشروبات استاندارد با نازل ترین قیمت و آزاد و فراوان خوب طبیعی است جوانها میخورند خوی انسانی کنار میرود شهوت قالب میشود شب تاریک پارک خلوت دختر تنها و همه چیز محیا به نظر شما در این حال و وضع توقع چکاری دارید کاملا طبیعی است جوان مست میکتد که لذت ببرد در آن حال که به کلیسا نمیرود و دختر شایسته را در پارک بهحال خودش رها کند بعبارتی ضایع شود مست فکر میکند او هم برایی چنین منظوری به پارک آمده در شب تاریک و تنها شما که غیر از این فکر نمیکنید.آدم درست در چنین کشوری که همه چیز در آن آزاد است مثل بچه آدم شب تنها به پارک نمیرود اونهم با این زیبایی تحریک کننده و کشوری پر از مست و خراب میشینه خونه روز روشن میرود پارک .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
واقعا از این بدتر هم میشه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هاشمي
۱۶:۱۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
هدف از پخش خير چيه ؟ چه فوايدي داره ؟ چه مضرات و آسيب هاي اجتماعي داره ؟ چه دردي را از جامعه ما درمان ميكنه ؟ باعث ترويج چه افكاري ميشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۳:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
عکسش را بصورتی که اون دوستمون خوشش بیاد بزارید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
کاش یه عکسی هم از صحنه حادثه میذاشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
اگرعکسشونزارن چي بزارن عکس آبنبات خوبه
Germany
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
حالا لازم بود عکسش رو به این صورت نشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
به چه صورت؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
واقعا به چه صورت؟؟؟؟؟
آخرین اخبار