تجاوز به دختر مورد علاقه پس از شنیدن جواب منفی/ خواستگار شیطان صفت فقط 8 سال زندانی می‌شود

مردی که متهم به آدم‌ربایی، تجاوز و حمله وحشیانه با تبر بود تنها به 8 سال و 2 ماه حبس محکوم شد.

محسنی فردا آمادهبه گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این مرد 33ساله اهل پورت پری ،استرالیا، (به اتهام سو استفاده جنسی ، تخلفات سنگین، ضرب و شتم و ایجاد صدمات شدید عمدی و سه مورد توقیف گواهینامه رانندگی از تاریخ جولای 2013 تا ژانویه 2014 ) در بازداشت بسر می‌برد.

دادگاه رسیدگی به اتهامات این مرد 33 ساله در روز سه شنبه برگزار شد، قاضی پرونده آقای "جورج بارت" به گزارشگری گفت: متهم از طریق پنجره وارد خانه نامزد سابقش شد و با ضربات بی‌رحمانه تبر همسر دختر موردعلاقه‌اش را مجروح ساخت و سپس نامزد سابقش را که سعی به گریختن داشت با ضرب و شتم به خانه خودش منتقل کرد و سپس به شکل فجیعی او را مورد تجاوز قرار داد.

به گزارش پلیس این جنایتکار هنگامی که قربانی(نامزد سابقش) فریاد کمک می‌زد به او گفته است: ساکت باش از اینکه تو را بکشم نمی‌ترسم، من تو را دوست دارم،اگر من تورا نداشته باشم هیچ کس دیگری هم نمی‌تواند تو را داشته باشد.

نامزد فعلی و بی گناه این خانم در اثر این حمله وحشیانه به شدت آسیب دید و خود را به زحمت به بیمارستان رساند. جنایتکار که با تبر بر سر و صورت او ضربه زده است باعث جراحت شدید و خونریزی قابل توجه شد.

صبح روز بعد که مرد روانی به خانه آن زن رفت و در حال تهدید کردن دوباره او مبنی بر کشتن وی با تبر بود توسط پلیس دستگیر میشود .

او که پیش از این نیزمدت زمانی را به علت تخلفات و همچنین شکایت نامزد سابقش در پشت میله های زندان بوده است، به 8 سال و 2 ماه حبس محکوم شد که در این حال تا 5 سال و 3 ماه واجد شرایط آزادی به قید ضمانت نخواهد بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار