خلاصه اخبار داعش؛

وقتی داعش از آخرالزمان می‌گويد!/ کاخ داعش در تدمر/ برگزاری لیگ مبارزه آزاد داعش در موصل + تصاویر

مهمترین اخبار مربوط به جنایات وحشیانه گروه تروریستی داعش را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ... هستیم، که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد. این گزارش مروری بر اخبار «داعش»  است.


با ادامه درگیری های مسلحانه در لیبی هفت نفر از غیر نظامیان در شهر "درنه" کشته شدند.


داعشی‌ها با استناد به یک حدیث، دیدگاه‌های «آرماگدونی» خود را توسعه داده‌اند؛ دیدگاه‌هایی که مورد توجه برخی از مسلمانان سنی مذهب، در مناطق مختلف دنیا، قرار گرفته‌است. آن‌ها برای خود پرچمی سیاه برگزیده‌اند.



جسد 597 نفر از شیعیان کشته شده به دست تروریستهای داعش در پایگاه نظامی اسپایکر شهر تکریت کشف و نبش قبر شدند.این دانشجویان نظامی همگی غیر مسلح بودند و 11 تا 15 ژوئن 2014 ( 21 تا 25 خرداد 93) بوسیله داعش قتل عام جمعی شدند.

کاخ داعش در تدمر / وقتي داعش از آخرالزمان مي گويد!/برگزاری لیگ مبارزه آزاد داعش در موصل + تصاویر


 کاخی که متعلق به یک شیخ قطری بود، پس از تسلط داعش بر شهر تدمر (پالمیرا) به تصرف این گروه درآمده و قرار است به مقر حکومت تروریست ها در منطقه تبدیل شود.

کاخ داعش در تدمر / وقتي داعش از آخرالزمان مي گويد!/برگزاری لیگ مبارزه آزاد داعش در موصل + تصاویر



عناصر گروه تروریستی داعش با حمله به منازل اهل سنت استان دیالی عراق، برخی از این منازل را آتش زدند.


گروه تروریستی داعش سکه های باستانی، لوح های گلی، مجسمه های طلایی و نسخه های خطی به غارت رفته از اماکن تاریخی سوریه را در شبکه ی اجتماعی فیسبوک به فروش گذاشت.


گروهک تروریستی تکفیری داعش برای افزایش سطح مهارت‌های جنگی نیروهای خود اقدام به راه اندازی باشگاه دفاع شخصی و ورزشهای رزمی در شهر موصل،مرکز استان نینوای عراق کرده است.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار