صیادی: نتایج درخشان 4 سال آینده را امروز ورق می زنیم

مربی تیم ملی زیر 16 سال کانوپولو فدراسیون قایقرانی گفت: از امسال برای گرفتن نتایجی درخشان در مسابقات قهرمانی جهان 4 سال آینده تمرینات را شروع می کنیم.

صیادی: نتایج درخشان 4 سال آینده را امروز ورق می زنیماشکان صیادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت: سن استعدادیابی را برای مربیگری انتخاب کردم تا بعد از 4 سال کار و فعالیت این تیم برای مسابقات قهرمانی جهان کاملا زبده شده باشد. 
 
وی افزود: اردوهای این تیم اواخر تیر ماه پس از انتخاب تعداد نفرات توسط فدراسیون برگزار می شود. 
 
صیادی در ادامه بیان داشت: بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات کشوری نوجوانان را در بجنورد خواهیم داشت که تعداد نفرات انتخابی در این مسابقات با 12 نفر مورد تایید فدراسیون ادغام خواهند شد. 
 
وی اظهار داشت: مجدد نفرات مستعدتر را که به ویژگی های استانداردهای جهانی نزدیک باشند بررسی خواهیم کرد و هر چند وقت یکبار نفرات مستعد از این پاروزنان کوچک حذف و اضافه می شوند. 
 
صیادی در ادامه تصریح کرد: تا 4 سال آینده به این نحو پیش روی خواهیم کرد تا به نتیجه جهانی درخشان نزدیک شویم. 
 
وی در خصوص تغییر مربی های کانوپولو در هر 4 ماه یکبار خاطرنشان کرد:به توجه به تغییراتی که فدراسیون داشت و نداشتن ثبات در برنامه ها این اتفاق می افتاد اما هم اکنون که به ثبات رسیده و رئیس جدید فدراسیون روی برنامه ها اشراف کامل دارد این برنامه شاید دیگر اتفاق نیفتد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار