نوآوری مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران؛

مارها سلاح جدید فلسطینی‌ها برای مقابله با نظامیان صهیونیست

"مارها" به سلاح جدید فلسطینی‌ها برای مقابله با حضور نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی تبدیل شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ گزارشگر شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گزارش داد: در فلسطین گفته می شود «مقاومت» مادر «نوآوری» است. همه چیز در این سرزمین مناسب است تا به ابزاری برای مقابله با اشغالگران تبدیل شود. سنگ ها و حتی مارهای این سرزمین برضد اشغالگران به کار برده می شوند.

فرزندان ملت فلسطین هر لحظه به فکر روش های جدیدی برای مقابله با اسرائیل هستند. اخیرا فلسطینی ها برای به هراس انداختن نظامیان اشغالگر به مارها متوسل شده اند. آنها مارها را داخل استحکامات بتنی برج های مراقبت نظامیان اسرائیلی نزدیک روستای سلواد رها کردند که این مسئله موجب وحشت نظامیان و خروج آنها از منطقه شد تا از این سلاح جدید مقاومت فلسطین آسیب نبینند. 

در روشی دیگر، فلسطینی ها از آینه برای تاباندن اشعه خورشید به صورت نظامیان اسرائیلی که در صدد سرکوب اعتراض مسالمت آمیز آنها به احداث دیوار حائل و شهرک سازی بودند استفاده کردند. در قلندیا نیز فلسطینی ها شبانه با وسایل آتش بازی، نظامیان اسرائیلی را هدف قرار دادند و آنها را به طور موقت پراکنده کردند. 

"صلاح الخواجا،" هماهنگ کننده مقاومت مردمی برضد شهرک سازی و دیوار حائل گفت: «مقاومت مردمی صدها راه برای مقابله با اشغالگران دارد. بخشی از این راه ها به دشوار کردن زندگی شهرک نشینان مثلا با مسدود کردن جاده ها مربوط می شود. ما معتقدیم می توان از روش های ابداعی مختلف برای مقاومت استفاده کرد». 

فلسطینی ها می گویند تا زمانی که اشغالگری ادامه دارد، نوآوری فلسطینی ها برای مقاومت در برابر اشغالگران متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار