زیبایی صورت با مصرف این قهوه‌ خوش طعم + تصاویر

علاوه بر مصرف انواع کرم‌های شیمیایی و درمان‌های تهاجمی برای داشتن پوستی زیبا مصرف یک نوع خوراکی بی خطر می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن زیبایی از دست رفته پوست را به آن باز گرداند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، کارشناسان بریتانیایی به تازگی موفق به ساخت نوعی شکلات به نام Esthechocs شده است که براساس ادعای آنها می‌تواند به مقابله با آثار چین و  چروک و پیری صورت بپردازد.


گفتنی است، کارشناسان این شکلات را اولین شکلات درمانی با کاربرد زیبایی در جهان نام گذاری کرده‌اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، مصرف حدود 7 گرم از این شکلات هر روز می‌تواند به کاهش التهاب پوست و افزایش گردش خون و به تجمع آن افزایش حجم اکسیژن در رگهای خونی صورت بیانجامد که در نهایت سبب جلوگیری از ایجاد چین و چروک و خطوط ریز در پوست می‌شود.


کارشناسان علت اثر بخشی خوردن این شکلات بر زیبایی پوست را خواص آنتی اکسیدانی موجود در ترکیبات آن می‌دانند که سبب حفظ سلامت پوست و جلوگیری از ایجاد لکه‌های پوستی می‌شود.

کارشناسان سازنده این شکلات اعلام کرده‌اندکه آن را بر روی گروه‌های زیادی از داوطلبان در رده سنی 50 و 60 ساله آزمایش کرده‌اند و نتایج مطلوبی از اثر شکلات بر پوست آنها و حتی سلامت دستگاه گوارش بدست آورده‌اند.




انتهای پیام/

برچسب ها: پوست ، قهوه ، شکلات ، چروک ، پیری پوست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار