رئیس شورای همگرایی اصولگرایان گفت: جبهه یکتا ضد رکود و وارفتگی، ‌ناامیدی و هر آنچه که سستی ایجاد کند، است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در نخستین نشست سراسری جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی موسوم به جبهه یکتا که عصر امروز(دوشنبه) درمجموعه شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جبهه یکتا که امروز کار خودش را رسماً آغاز کرده در واقع ضد رکود، وارفتگی، ناامیدی و هر آنچه که سستی ایجاد کند، است.

وی در ادامه با بیان اینکه کسانی که این جبهه را تشکیل داده‌اند بار سنگینی را بصورت خودخواسته بر دوش خود قرار داده‌اند، افزود: این افراد باید بسیار تلاش کنند زیرا تلاش و تحول، عامل ماندگاری است و اگر ملت یا فردی بخواهد ماندگار باشد، باید تلاش کند.

تقوی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد از دایره خارج شود و بی‌تدبیر باشد باید به سمت رکود حرکت کند، افزود: دست‌یافتن به اهداف بلند با راحت‌طلبی سازگاری ندارد و لذا برای رسیدن به هدف، صبر و مقاومت لازم است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه ما هیچگاه روحیه انقلابی را رها نمی‌کنیم و هیچگاه از شعارهای انقلابی دست برنمی‌داریم، گفت: هر تشکلی باید طبق چارچوب نظام و انقلاب فعالیت و بر محور ولایت، خودباوری و اعتماد به نفس حرکت کند.

وی با بیان اینکه کسانی با فضاسازی نمی‌گذارند حرف‌هایمان را بزنیم، بیان کرد: همواره اختلاف سلیقه‌ها وجود داشته البته باید بر اصول متمرکز شده و با احتساب اصول، سلیقه‌ها را هم در نظر گرفت.

تقوی اظهار داشت: گروه‌های سیاسی باید هر حرف حقی را که از جناح رقیب‌شان می‌شنوند، بپذیرند زیرا طبق آموزه‌های شهید بهشتی حزب مرکز عبادت است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در ادامه افزود: بر همین اساس، اگر کسی از جناح خودمان حرف باطلی بزند نباید آن را بپذیریم زیرا با اعتقاد و ایمان ما سازگاری ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید در کارهایمان اولویت‌سنجی کرده و شتاب‌زده عمل نکنیم، البته وقت را هم نباید از دست داد زیرا فرصت‌شناسی از اهمّ موضوعات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار