فراهانی در نخستین همایش حزب ندای ایرانیان:

اردوی سالانه شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان مردادماه برگزار می‌شود

دبیرکل حزب ندای ایرانیان از برگزاری اردوی سالانه شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان طی 4 روز در مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در اولین همایش تشکیلاتی این حزب که صبح امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهاداشت: اولین رکن در حزب ندای ایرانیان کنگره استانی، دومین رکن آن، شوراهای فصلی و همچنین سومین و مهمترین رکن، کنگره سالانه است.

وی در ادامه افزود: تلاش ما این است که یک تشکیلات پایین به بالا درست کنیم، به این معنی که پایین‌ترین اعضا هم در تصمیم‌گیری‌های این حزب دخیل باشد.

فراهانی بیان کرد: ما می‌خواهیم یک سازمان یادگیرنده داشته باشیم، زیرا آموزش و یادگیری مهمترین جایگاه را در حزب ندا دارد.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم از شبکه‌های اجتماعی در تلفن همراه و اینترنت نهایت استفاده را داشته باشیم، افزود: ما همچنین از پتانسیل‌های داخلی حزب برای این کار استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه از برگزاری اردوی سالانه شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان طی 4 روز در مردادماه خبر داد.

فراهانی با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان آئین‌نامه‌هایی را توسط کمیته تشکیلات مرکزی تدوین خواهد کرد که در این آیین‌نامه‌ها چند وظیفه مهم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تبادل نظر استانها با یکدیگر، تشکیل کمیسیون‌های مختلف و برگزاری نشست‌های عمومی با ترکیب رای مشخص برای تعیین سیاست‌های کلان حزب ندا از وظایف کمیته تشکیلات مرکزی است.

وی اظهار داشت: شوراهای عمومی فصلی جایگاه ویژه‌ای در سیاست‌های کلان حزب ندای ایرانیان خواهند داشت و شورای مرکزی مسئول پیگیری این مصوبات است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در بخش دیگری از اظهاراتش بااشاره به تشییع پرشکوه پیکر 275 شهید گمنام در تهران بیان کرد: دیروز شهر ما شاهد تشییع 275 سینه‌سرخ عاشق بود که در دریای اشک جوانان ایران غوطه‌ور و بربازوان آنها تشییع شدند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا آمدند تا رنگی نو به زندگی ما بدهند نه اینکه رنگی شوند، گفت: تلاش برای مصادره شهدا ظلم در حق آنان و همچنین مردم است.

به گفته فراهانی، دیروز مردم با انتقادات و دیدگاه‌ها و نگاه‌های سیاسی و اجتماعی مختلف پا به عرصه گذاشتند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه دیگران می‌توانند با توافق ایران با قدرت‌های جهان مخالفت کنند چرا که این امر اشکالی ندارد و عقیده‌شان محترم است، افزود: بعضی دیگر می‌توانند با دولت فعلی مخالف باشند و دل در گرو دولت نهم و دهم بدهند، اما چرا از مقدس‌ترین عقاید مردم برای رسیدن به اهداف خودشان استفاده می‌کنند؟

وی در پایان تاکید کرد: شهدا برای پیشرفت ایران و اسلام رفتند، برای اینکه ایران نماد توسعه، قدرت و پیشرفت باشد و نشانه‌ای از بیکاری و فقر و درگیری نباشد، اما شما چه کردید؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ادامه اولین نشست شورای عمومی و تشکیلاتی حزب ندای ایرانیان، متنی به عنوان میثاق نامه با شهدا قرائت شد.

همچنین در این نشست از لوگوی حزب ندای ایرانیان رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار