علوی فاضل خبر داد

انتصاب 29 رئیس دبیرخانه هیات امنای استانی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد از انتصاب 29 رئیس دبیرخانه هیات امنای استانی خبر داد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همانطور که می دانید بخشنامه طرح تجمیع 2 با ابلاغ بخشنامه «ساختار و شرح وظایف دبیر، دبیرخانه و کمیسیون های هیأت امناء و شوراهای تخصصی استان » آغاز و به سرعت مراحل اجرایی آن با همکاری استان ها در حال انجام است.

وی ماهیت این بخشنامه را چابک سازی، سرعت بخشیدن، اعتماد بیشتر توام با اعطای مسئولیت به استان ها دانست و افزود: گام اول در اجرای این بخشنامه تشکیل دبیرخانه هیات امنای استان بود که در کمتر از 48 ساعت پس از ابلاغ بخشنامه کار معرفی و موافقت با انتصاب 29 نفر به عنوان رئیس دبیرخانه هیات امنای استان انجام شد.

علوی فاضل به انتصاب 29 رئیس دبیرخانه هیات امنای استان اشاره کرد و گفت: دبیران هیات امنای 29 استان کشور، اشخاص واجد شرایط را برای انتصاب به عنوان رئیس دبیرخانه هیات امنای استان معرفی کردند که در کمترین زمان ممکن افراد بررسی و با انتصاب آنها موافقت شد و در نهایت کار ابلاغ 14 استان در روز گذشته و 15 استان امروز انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: به این ترتیب معرفی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان اولین اقدام استان ها بود که سازمان مرکزی پاسخ داد و با انتصاب 29 رئیس دبیرخانه هیات امنای استانی گام اول برداشته شد.

رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: انتصاب رئیس دبیرخانه هیات امنای استانی 2 استان باقی مانده نیز در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد تا گام اول که تشکیل دبیرخانه هیات امنای استانی است در سراسر کشور انجام شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو دانشگاه ازاد
۱۰:۴۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
اگر ضرری بابت این کار اشتباه دانشگاه آزاد در غیر مجاز اعلام شدن برخی رشته ها به دانشجویان وارد شود تمام خسارت مادی و معنوی آن گردن دانشگاه آزاد است.

مسوولان دانشگاه آزاد باید پاسخگو باشند.