کبیر در گفت‌و‌گوی اختصاصی باشگاه خبرنگاران ‌خبر داد:

منابع در بیمه‌ ها باید تجمیع شود

مدیر عامل بیمه سلامت ایران گفت: با تجمیع منابع، سازمان‌های بیمه گر ملزم به پیروی از سیاست‌های وزارت بهداشت هستند.

منابع در بیمه‌ای باید تجمیع شودمحمد جواد کبیر مدیر عامل بیمه سلامت ایران گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به تجمیع منابع در بیمه‌ها اظهار کرد: در قانون ساختار نظام بیمه‌‌ای، منابع در بیمه‌ها باید تجمیع شود و در راستای آن سازمان‌های بیمه گر باید از سیاست‌ها و خط مش‌‌های وزارت بهداشت پیروی کنند.

وی در بحث یکپارچگی بیمه‌های تصریح کرد:‌ساختار نظام بیمه‌ای و روابط سازمان‌های بیمه گر با بیمه شدگان متفاوت است که تنها با یکسان سازی این روابط به یکپارچگی بیمه‌ها کمک می‌شود.

کبیر ادامه داد: گام بعدی، یکسان سازی برنامه‌های سازمان‌های بیمه گر بوده است که در اواخر سال 93 با دستور وزیر تعاون تقریبا هشت کار گروه جهت یکپارچه سازی این بیمه‌ها تشکیل شد.

مدیر عامل بیمه سلامت ایران افزود:‌ در ابتدای سال 94، سیاست‌هایی که نتیجه فعالیت‌های کار گروه‌ها بود، ابلاغ شد و اقدامات بسیار خوبی در جهت ساماندهی منابع بیمه‌ای در عقد قرارداد‌ها ، پوشش خدمات در بخش بستری، دارو‌ها، تجهیزات و... صورت گرفت.

کبیر در پایان گفت:‌ سازمان‌های بیمه گر باید در برابر سیانت از حقوق مردم مسئولانه عمل کنند و نیز وزارت بهداشت باید سازوکار بیمه‌ای را تقویت کرده تا بیمه‌ها بتوانند با سازوکارهای تعیین شده تعهدات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار